14 Eylül 2009 Pazartesi

Çikita Muz

* Az önce Arka Sokaklar dizisinde bir Rus vardı. Çok şirin konuştu :DD

* Bazen karakterler şirin geliyor böyle.

* Dün Gossip Girl vardı Cnbc-e'de karakterler önce diziyi falan anlattı. Chuck Bass mesela normalde iki kelimeyi bir araya getiremiyor. Bir de ordaki rolüne bak. Sonra bence Nate yakışıklıydı ama ezik gibi geliyordu gözüme. Nasıl artist bir sırıtışı var :P Blair ile Serena da çok samimi gözüktüler gözüme :P İvit.

* Başlık benim çağrışımlarımdan geldi. Birisi bir kelime etti ordan oraya derken Çikita Muz işte.

* İnsanın canı sıkıldığında ve bloga yazı yazmak istediğinde işe yarıyor madde madde yazmak.

* Evden kaçsam macera olur. Ama yemiyor. Hem zaten mutluyum.

* Adrenalin lazım bana.

* Birgün paraşütle atlayamazsam pencereden atlamayı planlıyorum.

* Evet illa atlamalıyım. Hissetmeliyim o duyguyu.

* Gökçe veya Göksel ne güzel isimdir. Gökberk de öyle.

* Babama bunları söylediğimde bırak bu işleri dedi.

* Benim canım ne kadar sıkılıyor biliyor musun sen baba ?

* Masa başı iş lazım bana.

* Evet, ayakta durunca yoruluyorum napiyim :P

* Böyle de düşkünüm rahatıma.

* Kendi kendime 100 madde denemesi mi yapıyorum napıyorum :P

* Şu hani topshop reklamları var ya Dr. Levines ya da süpürge reklamları falan oluyor onların. Oturup seyrederim ben onları film gibi.

* 2 sene önceki yaz aşkım msne girdi şimdi.

* Saçlarını uzatmış! Benim sevdiğim gibi. Dur bir selam yazayım :P

* Dizi izlemeliyim biraz.

* Bu çocuk kendimi bildim bileli salak.

* Burda gitmem gerekiyor sanırım.

* İvit.

* Afiguuuu dırınırınırııı.

* Adios.

6 cimcime:

Adsız dedi ki...

Ben de adrenalin lazım diyordum ekşın dolu bir hayatım oldu gereğinden fazla şu durumda da :D Tanrı'm şunu keser misin ?Diyorum beni dinlemiyor .Tavsiye etmem :)

Angelica dedi ki...

Eğlenceli değil mi yahu :D Ne hayallerim var oysa :P

Adsız dedi ki...

Şu adios'n ne anlama geldigini hala çözemedim :D

Angelica dedi ki...

Görüşürük, güle güle :D

Finduilas dedi ki...

Chuck Bass'a laf yok şş enişten olur kendisi tağaam mıaa. :PP skdsjfas djd.

Angelica dedi ki...

Hıı tamam o zamaaan :P Şu Chuck Bass da süper adam. Ama eniştem olur asla ve asla asılmam. Hem yakışıklıı hem eniştem :P Tütütütütü maşallah.

akjshadhsak. kop :DD