7 Eylül 2009 Pazartesi

Bu da başlıksız oluversin

Böyle yazmak istiyorum ama kafam darmadağın oldu nedense.
Bir sürü şey oldu anlatacağım çok şey var ama toparlayamadım sanırım :/

Şimciiik ben oruç tutmaya çalışmıştım ya. Tuttum bir güzel. Ama çok susadım yaa! Allahım çok kötü susuzluk . Acıkmış gibi hissettiriyor bir de. Aman aman çok fena :))

Bu postumda yazmıştım. Çekiliş varmış, katıldım falan diye. Ben normalde hiç güvenmem şansıma. Hele bu okul olaylarında çok ümitlendim falan diye hiç düşünmedim bile. 1-2 kere söyledim çekilişe katıldım falan diye ama o kadar yani. Neyse bugün sabah kalktım günlerden pazartesi! Anamm çekiliş vardıııı dedim :D Bugün açıklanıyordu. Neyse efenim -çok fazla neyse diyorum- sadede gelirsem, bir baktım ki şansına güvenmeyen ben kitap kazanmışımmm! Nasıl sevindim anlatamam :D Böyle bir yerlerden bir şeyler kazanmak çok hoşuma gidiyor :)) Herkes çekiliş yapsın hepsine katılmak istiyorum modundayım şu an :P Sonuç olarak çok mutlu oldum. Çokta iyi geçmeyen bir günün ardından bu acayip moral oldu bana :D

Ayrıca ben küçükken bir kitap okumuştum. "Ağzının Tadını Bilen Kral"dı kitabın adı. Bir köpek vardı adı Çiko falan. Çikolataya bayılıyordu :D Orda trüfel -okunduğu gibi yazdım- diye bir tatlıdan söz ediyordu. Küçüklüğümden beri merak ederdim, geçenlerde ablam almış. Bir sürü çeşidi var. Çok güzel ama en çok hindistan cevizliyi beğendim. Top şeklinde çikolata içinde hindistan cevizli aslında daha farklı bir şey beklerdim. Coco-star'a benziyor biraz tadı :D Kremalı olan var, o da çok güzel. Nereden bulabilceğinizi bilmiyorum ama bulursanız kaçırmayın derim! Çikolata müptelası olarak Çiko'dan eksiğim yok :P

Ayrıcaa,
Blog yazmayı seviyorum, tüm bloggerları seviyorum :))
Sevgi pıtırcığıyım şu an :D Mutluyum, huzurluyum, ailem, sevdiklerim, trüfellerim ve bir fincan çay!

Hepinizi cimcirdim öptüm hadi görüşürk :DD

12 cimcime:

OlurÖyle dedi ki...

oh süpeerr, biz de seni seviyoruz çikolata.en azından ben :)

Angelica dedi ki...

Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam! Çok teşekkür ederimm :))

pedro dedi ki...

Truffel isteyenlere Kahve Dünyası'nın şahane Truffel kutularını öneririm, çok daha pahalı değil, 10 tl civarında. Çeşit çeşit çikolata var içinde. Haribo şeker standından aldım en son ama Kahve Dünyası'ndakine yaklaşamadı bile.

Finduilas dedi ki...

Kutlu olsun mutlu olsun güle güle kullan ne kazandıysan. Bi de, ben de seviyorum ivit. :P

Angelica dedi ki...

Kitap kazandım :DD Bi de, teşekkür ederiim kii :D Anam acayip mutlu oldum. Bu bana 1 sene yeter sdsfsd :p

Adsız dedi ki...

enee o kitap benim çocukluk aşkımdı.
Hep çikolata hastasıydı hayvan yaa fhdjkls.

Msty dedi ki...

@angelica
Ahah :D güzelmiş, stephen king falan oku yaa ne çikosu :P, Alacakaranlık serisini okudum deme yeter :D
"Blog yazmayı seviyorum, tüm bloggerları seviyorum :))" alınalım mı üzerimize :P

Angelica dedi ki...

@Msty ahaha :D Çok seviyordum ben Çiko'yu :D Ozamanlar köpeğim yoktu sevgimi onunla gideriyodum :PP Alacakaranlık deme bana yaa :DD Filmine gittim iyi hoş ama baydım Edward Bella görmek istemiyorum artık :DD

Ayrıca alınabilirsin herkes alınsın :P

Msty dedi ki...

@angelica
teşekkürler :D
Hm hayvan sevgisi ne diyim, "bahçelerde fırt fırt, koca kafalı gey edvırd" der konuyu burda bitiririm. :D:D

Adsız dedi ki...

çokkk güzel bir yazıydı.eline sağlıkk angelika.orucunu Allah kabul etsin.ben de yeni geldim.takip ederim:D

Angelica dedi ki...

Teşekkür ederimmm :D Çok sevindim :D
Hoşgeldin ayrıca blogumaa :))

Adsız dedi ki...

hoşbuldumm angelica ben sanem:D artık sık sık gelirim böyle güzel bloğa:D