9 Eylül 2009 Çarşamba

Yağmur

Dinlenmesi gereken;
Şebnem Ferah- Yağmurlar http://fizy.com/s/12s20k


Gök gürledi, şimşek çaktı.
Yağmur, aylardır özlediği toprağa kavuştu.
Onların aşklarından doğan koku, bizi mutlu etti kimi zaman.

Ve, İzmir'e sonbahar geldi.
Burda yağmur görmek zordur.
Ne tesadüftür ki, ben yağmuru sevmem.
O yağarken, içimden bir parça alır götürür her seferinde.
Her seferinde hüzüne boğar beni.
Mutluluk getirmesini isterken, herkes onun için dualar ederken, yıpratır beni.

Herkesin yaptığı gibi.

Farkettim de, çok acımasızım.
Yağmur olmak onun suçu değil.
Kimbilir konuşsa neler anlatır bana.

Hangi hayatları görüyor, yaşıyordur kimbilir..
Acı çekiyordur belki de.
Senin, benim gibi.

Sonbahar ve yağmur..
Size sesleniyorum,
Bana umut, huzur ve mutluluk getirin.
Daha fazla kaldıramam çünkü.
Daha fazla üzülemem.
Dinlenmem gerek..

Konuş benimle yağmur,
Sessizliğe ihtiyacım yok benim.
Sevgiye, şefkate ihtiyacım var mesela.
Yağmur damlalarının dokunuşlarına belki de.
Senin sesine ihtiyacım var.
O mis gibi kokunla,
Bana sarılmalı ve hiç bırakmayacağını fısıldamalısın.

Ancak böyle inanabilirim sana.
İnsanları mutlu ettiğine..
Ancak böyle inanabilirim.

Beni dinliyorsundur umarım.


Lütfen yanıltma beni, lütfen..



5 cimcime:

pedro dedi ki...

Yağmur beni hep mutlu eder. Her damlasını bir meleğin taşıdığı mucize.

Adsız dedi ki...

yüreğine sağlık angelica çok gzüel yazmışsın.

Angelica dedi ki...

Sağol Sanem :))

Adsız dedi ki...

İzmirde yağmurr (L)

Angelica dedi ki...

Evet (L)
İçimi karartsada güzel yağdı bu sefer.
Allahtan İzmir'de sel ihtimali yok :D