9 Eylül 2009 Çarşamba

Feysbuk

Kendimizi sevelim, mutlu olalım, oo hayat günlük güneşlik falan.
Feysbukta takılalım, vakit geçsin.
Gruplara üye olup farmville çılgınlığında içimizdeki çiftçiği serbest bırakalım.
Milletin onun bunun hayranı olup duralım.

Bunların hepsi iyi hoş da,

Kendi adı ve soyadını kullanarak, "xxx'i sevenler grubu" diye kendi grubunu açan zihniyete sesleniyorum.

Benim arkadaşım olamazsınız.
Cık, olmamalı ?!

10 cimcime:

Doğan Gezici dedi ki...

Onların ziyniyeti aslında fazla olan, uzaylı beyinli onlar uzaylı.

OlurÖyle dedi ki...

sevmeyi anlarım da
"yeşil erik" hayranları vardı ya..lan böyle kolay mı hayran olmak. hem de yeşil eriğe.amann allaahh:)

Angelica dedi ki...

Her şeye hayran olabiliyor yurdum insanı valla ya :)) Bir de grup paylaşma furyası çıktı son günlerde.. Aman amaan :)) Dışarı çıkarken sokak kapısını kullananlar, ayakkabı giyenler diye grup açılırsa yakında şaşırmam :)) Her şeyi abaratabiliyoruz, süperiz ehuehe :D

Adsız dedi ki...

aynen he bugün bi tane keko bi kız açmış kendi kendine cins midir nedir dhsjkalş göt ya.

Angelica dedi ki...

Ben de bugün gördüm :D Bir de davet ediyor beni :D Katılmam ki kfghbf

Doğan Gezici dedi ki...

Ehueheueh.

Adsız dedi ki...

aynen davette etti katılmam inat degilmi dhjsklş

Angelica dedi ki...

hee :D Allahım bayılıyoruz sanki onlara djhgbhd

e.g dedi ki...

"Lutfen bana hayran olun" dercesine skdmsklajfls.
ben buna bi çeşit mmm ergenlik, yok hayır değil mm öne çıkma, hayır bu da değil.düşünüyorumda sanırım bunu yapanın bi mantıgı yok.adıda yok bu durumun evet.

Angelica dedi ki...

Evet, evet yok. Hadi diyelim birisi senin için açtı ki o bile gereksiz sen niye yolluyorsun davetini. Listendeki herkes seni sevmek zorunda mı evladım?!