26 Eylül 2009 Cumartesi

Cips-Kola Party

Sahur Party'den sonra bunu çıkardım.
Toplaşın buraya.
Parti yapıyoruz anacım dkgh.

Cips-Kola partisi. Sınırsız kola ve sınırsız cips.

Yer: Benim odam/İzmir
Tarih: Bu gece
Müracat: Çikileta Kız.

Dipçik not: Lütfen pijamalarla geliniz.

8 cimcime:

Adsız dedi ki...

Varım!!! :D:D

Adsız dedi ki...

tamam bende kavun kesiyorum çikulatacım.uyar dimi...
((=

bi dost dedi ki...

cıstak cıstak:)

Angelica dedi ki...

Olur melisim ooh yeriz mis gibi :))

Bi dostum sen de katıl aramıza 300 500 :)))

pedro dedi ki...

ohoo hadi kızlar yayıldınız tempo azcık :)

Angelica dedi ki...

Yorulduk valla şekerim :D Çok hopladık çok zıpladık dinlenelim azcık :P

Adsız dedi ki...

Ne yanii kaçırdım mıı ?!

Angelica dedi ki...

Önümüzdeki cumartesi yine düzenleriz senin için. Biz de parti bitmez :PP