27 Eylül 2009 Pazar

Minik Fare Jocelyn


Bugün 1 yıl 3 ay oluyor tanışalı.

Bilmiyorum siz hiç eski sevgilinizin yeni sevgilisiyle kardeş oldunuz mu ama ben oldum.
Önce kavga ettim. Sonra konuştum, anlaştım. Bizimle uğraşan eski sevgiliyi yendik birlikte.

Burda bahsettiğim eski sevgili oyundandı belki. Ama olsun.
Ona da çok şey borçluyum. Beni onunla tanıştırdığı için.

Önceleri konuşmaya başladık. Ama pek yakın değildik. Birdenbire kardeş olamayız heralde ?
Sonra zaman geçti. Ben oyuna bağlanmıştım. Bu sırada bir sürü şey yaşadık.
Kenetlendik, ağladık, güldük. Buluşmak istedik ama olmadı.

O ameliyat oldu ben onun kıymetini anladım. Hıçkıra hıçkıra ağladım evde.
Ama herkesten gizli. Kimseye söyleyemedim.
Ertesi gün okula gittim orda ağladım. En yakın arkadaşım dediğim kız umursamadı. Oyun dedi.
Peki dedim. Benim için o gün bitti o mesela. Ben çok önem veririm kardeşliğe, dostluğa.
Bir başka arkadaşım teselli etti beni.

O gün bugündür onunla paylaşıyorum her şeyimi. Benimle paylaşıyor her şeyini. Kardeşim çünkü o benim. Ben ondan bir şey saklayamam.

Günler günleri kovaladı, birbirimizi daha çok sevdik. Daha çok bağlandık. Buluşmak istedik ama buluşamadık.

Rock Festivaline gitmek için planlar yaptık ama olmadı.

Herkes gitti, bir o kaldı. Omzunda ağlayıp, üzüldüğünde onu bağrıma basamasam da ailemden sonra ilk defa birisi ağladığında gerçekten ama gerçekten içim parçalandı. Ağlayan insana dayanamam ben tamam, kabul. Ama o başkaydı. Nasıl anlatabilirim bilmiyorum.

Onun o anda gülmesi için tüm şebeklikleri yaptım zaten :D
Gülsün çünkü o hep.

Seni çok seviyorum kardeşim.
İyi ki varsın.
Yanında olamadığım için özür dilerim..


Doğum günün kutlu olsun depiğim..

Foto.

5 cimcime:

bi dost dedi ki...

kutlu olsun da, bu kadar maceralı tanıştığınızı bilmiodum:P

Adsız dedi ki...

seni seviyorum, iyi ki varsın :) HEr zaman yanındayım sakın unutma :*

Angelica dedi ki...

Daha bir sürü şey var da yazamadım kaymağııım :P çok olaylar oldu :P Dooom gününde seni de yazcam (L)

Uçandepiğğim ı lav yuu (L)

Adsız dedi ki...

uçan depik iyiii ki doğdun,iyi kiiii varsınnn.nice mutlumu mutlu yıllar diliyorum:D

Adsız dedi ki...

teşekkürleeeer :D