28 Eylül 2009 Pazartesi

Çömez Kızın Okul Maceraları V.1

Yeni okul diyince insan ister istemez planlar yapıyor.
Gittim okula iki saat konuştular falan sonra sınıflara çıktık.
Oturdum bir sıraya.
Tanıdıklar vardı ama birkaç tanesi beni mutlu etmedi.
Sonra tanıştık falan filan.

"merhaba ben bla bla. xxxden geliyorum. yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum"

bütün gün bunları sayıkladık ve büyük ihtimalle bu hafta öyle geçicek.
herkes birbirni süzüyor isimleri ezberlemeye çalışıyoruz falan.
Garip bir ortam yani.
Bu sene çok zor geçicek bak.

Hatta öyle ki mutlu muyum değil miyim bilemedim.
Yalnız hissediyorum ben kendimi şu an.

Sabah tam okula girerken en yakın arkadaşımın servisiyle karşılaştık mesela.
El salladı.
Geçen sene sınıfa girdiğimde sırasında beni bekliyor olurdu ve konuşurduk.
Hayır yani ona bayılmıyorum ama yalnız hissettiğimde o vardı en azından.

Neyse konumuza dönelim.
Az kalsın aç kalıyorduk lan.
Çömeziz tabi biz.
Bunlar tanıyor herkesi

"hop sadooo bi karışık" diyo sado da ayrıcalık yapıyor onlara.
Sadoooooooo alırım seni ayağımın altına önce ben geldim lan! Diyemiyosun tabi.
Yok öyle bi şansın. Bekliyosun. :D

Sonra böyle kızlar var.
Sıradan kızlar ama kendilerini b*k sana sana bi hal olmuşlar.
Hepsi saçını sarıya boyatmış falan.
Bir örnek geziyorlar böyle.
Sonra yakışıklı erkekler vardı.
Sadece bakmakla yetiniyoruz tabi.
Kader işte.. :P

Ondan soraaaaaa başka ne olduki heh bi bedenci var.
Burdan ona selamlarımı yolluyorum!

"ABLAMIN ADAŞI OLABİLİRSİN AMA ONUN TIRNAAAA OLAMAZSIN TAAAAAM MIAAA"

her şeyi bildiğini sanan götelek insan. küfretmeyen insana küfrettirirsin sen. salak karı. ilk günden bedenden soğudum lan.

Böyleydi yani. Bunaldım hep. Işık almıyor. Eski okuluma benzemiyor. Gruplaşıyolar lan şimdiden! Uzun zamandır okul değiştirmiyorum bilemedim ne yapıcağımı ki ben. Öyle takılıyoruz işte.

Ondan sonra çıktık okuldan. Eve geldim. Anca girebildim işte.
Moralim bozuk ya benim.
Bu aralar her şeye köpürüyorum zaten.


Merhaba ben Özge. Bunalıma girdim. Naber ?

7 cimcime:

Kare Bisküvi dedi ki...

alışırsın umarım zamanla.

Angelica dedi ki...

umarım, sağol bisküvi :)

vecihi dedi ki...

hehe ilk günün aç kalma trajedisini bende uninin ilk günlerinde(bak dikkat et çoğul) yaşamıştım.bide benimki bildiğin aç kalmaydı.2 gün falan hiç bişe yiyemedim.sonra kantini keşfettim tost yedim.bi o vardı.sonra iyice ortam elemanı oldum :P :D aklıma geldi şimdi,sırıttım falan :P :))

Angelica dedi ki...

Herkes yedi bitirdi tostunu. bize tost kalmadı iyi mi! ne var ne yok onuda bilmiyoruz. çömez umduğunu değil bulduğunu yer hesabı. çok kötüydü. zil çaldığında hala bitirememiştik :D Ama geçmiş bak. Mutlu ettin beni :P :D Ortam elemanı olmuşsun falan. Kerata seni :PP

Finduilas dedi ki...

ilk zamanlar öyle olur. 1-2 aya kalmaz herşey düzelir bak gör. :)

acı mutluluktur dedi ki...

Başlık ne güzel 9.sınıfta bizde öyleydik :p (bkz:çözmezliği benimsemiş model.)

sogukdusetkisi dedi ki...

yaş kaçtı ?

devamını bekliyoruz...