29 Eylül 2009 Salı

Çömez Değilim Artık

Evet çömez değilim 1 günde kıdemli oldum. Yalan söylicek halim mi var ? Ne yani.

Ben bu bloga bağlanmışım.
Buraya girince kendimden geçiyorum.
Neyse konumuza dönelim :D

Ben bugün okula gittim işte.
Her gün olacağı gibi.
Girdim sınıfa falan takıldım öyle.
"uykunuzu aldınız mıaa" diye sordum kızların yanına gidip. Böyle sormadım tabi :D
Masum masum sordum. Konu konuyu açtı öyle takıldık.

"Ben xxx. yyyden geliyorum. öptüm bay" şeklindeki tanışma metnimize devam ettik. Ay yeter valla. Ayağa kalkıp aynı şeyleri tekrarlamaktan gına geldi :D

Aaa ama size bir şey söyliyeyim. Bugün kantinde yemeğimizi erken alabildik! Evet, başardık bunu. :D Sadooo hop bi karışık dedim. Kaptım. Demedim tabi. Bir kadın vardı Sado yerine. Şirinlik yaptım ona. Ay çok acıktıım :( dedim. Sonra bizim kızların yanına gittim.

(bkz. sınıf arkadaşlarını benimsemeye çalışan insan modeli)

Yalnız bunlarla geçmez bir ömür anacım. Ne sıkıcıı insanlaaar. Hiçbir atraksiyon yok.
Tüm hayallerim cumburloooop suya düştü. Olsun. :D

Neyse yemeğimizi yedik. Kantinde falan sorun yok zaten.
Ya bak sorun ne biliyor musun ? (evet iyice blogla konuşmaya başladım. peh)
Bir kız var. Ona B* diyelim. Şimdi bu B* gitti S* denen kızı çok sevdi. Yapışıyor bunun koluna birlikte geziyorlar falan. Sinirim bozuluyor. Zaten kaç kızız şunun şurasında. Gruplaşmaya ne gerek var anacım! Dimi yani ? Di..

Dün gece yatarken bunalıma soktum kendimi :D Yarın okul var B* şöyle böyle diye.
Kendi köşeme çekilip müzik dinlemek istiyorum ama yapamam.
Başım çatlıyor zaten. Alışamadım ki ben :D

Acayip yakışıklılar var yalnız..
Bak bak gözün gönlün açılsın anacım.
Gel birlikte bakalım hatta dkhgbndf

Şimdi rahat rahat nete giriyorum tabi geç de olsa ama dersler tamamen başlayınca ne yapacağım konusunda bir fikrim yok.

Çok monotn bir hayatım var demek isterdim ama bu fazla geldi.
Eski okulumu özledim ya. Şefkatli kolları vardı onun :D
Burda herkes bir manyak.
Bana benzeyen kimse yok.
Hoş, ne bekliyordun ki yani ? Benim gibi uzaylı olamazlardı khggnf

Bir gün daha böyle geçti blogum.
Çok mesudum yeni okulum, sıra arkadaşım.
Ah, hayat ne güzel!

Hııı. Olduozamanbay.

11 cimcime:

Geveze dedi ki...

her sene oluyo bu :)) diğer sınıfları yokla, belki seveceğin biri vardır ;)) yani ben öyle yaptım :))

Angelica dedi ki...

Bunalıma giresim var benim :) Köşeme çekilmek istiyorum dinlenesim var ondan oluyor büyük ihtimalle. 1 hafta geçsin bakalım alışırım heralde :)) Sağol :))

Msty dedi ki...

@angelica
Ahahah :D süpersin aferin sana alkışlamak istiyorum seni :D, liseye başladığım zamanlar geldi aklıma herkes sen sınıfta kalırsın seni ezerler dedi hiçbirini miklemedim şimdiki konumum ortada Msty dimek yitiyor :P
*ivit okulda kendine çömez dedirtmeyenleri alkışlıyoruzZ'

Angelica dedi ki...

ahaha aferini kaptım akşam akşam :D:D

Msty dedi ki...

@angelica
bundan sonra her güzel yazına aferin vercem :D Aslında yıldızlı peki de verebiliriz veya kurdela kurdela en güzeli :D

Angelica dedi ki...

aahaha tamam anlaştık :D elime yüzüme yıldız da çizersin artık. akşam anneme gösterir ondan da aferin alırım :D:D

Finduilas dedi ki...

Benim lisenin ilk günü en mendebur suratlı gördüğüm insan şu an en yakın arkadaşlarımdan biri. :D

Adsız dedi ki...

anağm acayip yakısıklımı var dedin 0.0 sizin liseye geliyorum izmire tasınıyorum fhdjkslş

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

alışırsın merak etme :) daha bunun ünisi var iş hayatı var :D bi şekilde kendin gibileri bulup, arkadaş edineceksn geçde olsa :))

Adsız dedi ki...

Acayip yakışıklılar var yalnız..
Bak bak gözün gönlün açılsın anacım.
Gel birlikte bakalım hatta dkhgbndf

Allaaşşşkına birlikte bakabilir miyiz ?Buna çok ihtiyacım var içim kafam gözüm karardı heryerim kaçyıldır bizim okulda yakışıklı insan yok desem ? Hangi okul çabuk söyle oraya nakil gelicem djxghjks

Adsız dedi ki...

cok tesekkurler ilginc