1 Ekim 2009 Perşembe

Dımtıs Dımtıs

Öncelikle iyi mi kötü mü bilmiyorum ama blogger bağımlılığımdan kurtuldum. :D
İki gündür çok mutluyum.
Sınıf olarak çok kaynaştık kimse ayrılmak istemiyor.
Gruplaşma falan yok.
Derslerin ağır olması ve çok yorulmam dışında hiçbir sorunum yok :D

Ama bugün biraz duygulandım.
Önce gelen ilk dolmuşta eski okulumdan bir sürü kişi gördüm. Sonra karşıdan Berkay geliyordu. Seslendim falan. Çok seviyorum ben Berkay'ı. Sırlarımı bilen onları sonsuza kadar saklayacak tek erkek heralde.. Selamlaştık falan ama dolmuş beklemiyor diye kendimi dolmuşa attım. Güldü falan. Sonra yolda eski hocamla karşılaştım. Karma hüzünlenmem için elinden ne geliyorsa yaptı yani :D

Hayat güzel gibi.
Her şey daha güzel olacak.

Evet, öyle olmak zorunda.

Hepinizi cimcirdim sevgi pıtırcıklarım! :D

1 cimcime:

Adsız dedi ki...

Zamanla alışırsın bebikim :))