1 Ekim 2009 Perşembe

Bunları Hakedicek Ne yaptım? (Google A.)

Ya ben aslında Google Analytics yazmayı sevmiyorum. Ama 1-2 tanesi var ki çok ilgimi çekti. Allah aşkına aradığınızı buldunuz mu bari blogta ? :D Çok merak ediyorum :D

Derya Baykal Kızı: Yook o ben değilim. Yanlış adrestesin gülüm :D

Ayşenin Köpeği Kuaförde: Valla de ? Perma mı yaptırıyormuş saçına ?

Bayan Arkadaş Bul Akçay: Çöpçatan sitesi demek. Hmmm. Ama yanlış adres be gülüm. Chatsohbet falan var az ötede. Bulursun mutlaka. Akçaylı kız mı kalmadı ayol!

Bir çocuk 10 yaşındaysa boyu kaç olmalı: Ben nerden bileyim ya :D Yooğ bu blogta öyle şeyler ablacım. Çocuğun pigme kaldı heralde ? Olsun olsun. Ergenliğe girince uzar hiç merak etme.

Cikolata Kıs: Kıs ?

En güzel romantik kitaplar: Tabi. Blogum çok romantik. Kitap yerine de koyabiliriz. E o zaman, evet o benim. Hıı.

Eşim Yabancı Düğün Davetiyemiz: Bir yastıkta inşallah :D

Fındık Bahcesinde Kızı Sıkıyor : Hayır. Noktaları yerlerine yerleştirmeyin. Olmaz.

Gözlüklü Kızlar Sevmiyomu: Bilmem. Sevmiyomu?

Hayat Denilen Şey: Çok yorma bunlara kafanı evladım. Valla kimse çözemedi bu şeyi.

Kız Şeyi: Eee ? :D

Muratlıda Okuyorum: Hava mı atıyorsun ?

Daha çoook var ama ilk seferden sıkmak istemedim. Allahım "salak kız" diye gelen bile var :D
Ben bunları hakedicek ne yaptım? Hııııııııııı? :PP

Dipçik not: Baya 1-2 taneymiş. Hıı evet.

2 cimcime:

Dr.Ceykıl dedi ki...

Reddedilen moronun vardığı hazin sonuç: "Gözlüklü kızlar sevmiyor arkadaş. Sorun bende değil!"

Adsız dedi ki...

çikolatayaı biraz kıs demek istemişdir :)