1 Eylül 2009 Salı

İçimdeki Derya Baykal sdhfbg

Dün akşam canım çok sıkıldı. Bari spor falan yapayım vakit geçsin dedim. Bir yandan müzik dinliyorum bir yandan koşu bandında koşuyorum. Bağıra çağıra şarkı söylüyorum falan. 1,5 saat spor yaptım kendi çapımda. Ondan sonra duş aldım 5e kadar durdum sonra yattım. Allahım sabah bir kalktım öyle bir hamlamışım kiii! Bacaklarımı hissetmiyorum. Oturamıyorum, her yerim nasıl ağrıyor. Kendimi yaşlanmış, romatizmalı insanlar gibi hissediyorum. Enerjim gitti. Kalkamıyorum yerimden. Bir de ev falan bakıyoruz. Bayılıcaktım bugün çok fena oldum :DD Hava da sıcak susuyorum deli gibi :D

Okulumun etrafında dolaşıp duruyoruz. Alıştım gibi sanki ama meraklı melahat olarak sınıfı falan merak ediyorum deli gibi :D İvit.

Ayrıca nasıl bir üşengeçsem artık, sıkılıyorum bilgisayardan, yapmam gereken şeyler de var. Kalk, yap diyorum nasıl olsa bilgisayarda yapıcak bir şey yok. Ay kalkamıyorum! Öylece bakınıyorum bilgisayara mal mal. Hayır yani kalk, yap işini. Yok. :DD

Ve evet, farkındayım anlatıcak hiçbir şeyim yok. Sıkılıyorum çünkü. Yapıcak bir şey de yok. Ye iç s*ç modundayım. Arada sırada tv izliyorum, farmville falan. Sabahları da Derya Baykal'dan maske, yemek, tatlı tarifleri alıyorum :D Bu sabah limonlu bir peeling tarifi aldım hatta dfhvgbf
Çok kolay ya yaparım ben onu :P Anneme de verdim tarifi. Hatta dur burda da veriyim sfgvvfgf

2 adet limonu alıyorsunuz ve 4 parçaya bölüyorsunuz her birini. Tencereye atıyorsunuz. Üzerine maden sodası koyuyorsunuz ve kısık ateşte ağır ağır pişiriyorsunuz. Kaynayınca alıyorsunuz, yüzünüze, ellerinize, kollarınıza her yerinize sürebilirsiniz. Sarkmaları falan önlüyormuş. Ama beni ilgilendiren kısım şu, yüzü temizliyormuş, parlatıp, sıkılaştırıyormuş. :D Denemekte yarar var. Ama aynı gün içinde kullanmak gerekmiş ürünü, sonra bir etkisi kalmıyormuuş :DD İçimdeki Derya Baykal'ı da tanımış oldunuz :P

Ben artık gidiyim, ocakta yemeğim var djshgbvf
Hadi öptüm kib bb.

Dipnotçuk: Konudan konuya bağlamadan nasıl atladığımı yeni farkettim. Mazur görün djhfbgfhd

2 cimcime:

Adsız dedi ki...

Laağn o drya bykali bgn bnde izldm tarifi pek almadm ama yazmısın xD Kzım yuzune 1cay kasıgı yogurt ve 1 cay kasıgı bal.Bunlari karistr.Sur.10dk snra durula xD Bak gor yuzunu snra :)

Angelica dedi ki...

Sıkılaştırıyo mu temizliyo mu napıyoooo :DD