1 Eylül 2009 Salı

Yaz tatili bu muymuş. Peeh.

Yok. Valla artık programmış, dışarı çıkmakmış, bana yok. Şu bütün kışın yorgunluğunu atmam gereken yaz tatilinde deniz, havuz önümdeydi ama sadece 1 haftasını çılgınlar gibi geçirdim. 1 hafta. O da kuzenimle. Ve akçay merkezi sağolsun. Onlar gerçekten çılgınlıktı ama bak kıh kıh kıh. Öncelikle hayatımda ilk defa nargile içtim ben. Karşıyım ben sigaraya, nargileye ama kıramadım. Kimse de uyarmadı beni bira içilmez nargileyle ilk defa içiyorsan diye. Akşama mide bulantısı baş ağrısı tabi. Tövbe ettim nargileye içmicem :DD 3 gün kendimi kirlenmiş hissettim dfjhgbf

Çılgınlık demişken de Akçay merkezde nasıl çılgınlıklar yapılır diye düşünüyor olabilirsiniz tabi :D Tehlikeliydi, kabul ama çok eğlendim ve sapasağlamım :P Neyse yani. O 1 hafta da olmasa ne yapardım bilmiyorum. Az önce bir arkadaşım msnde manyak gibi eğleniyoruz yarın dedi. Kim kim dedim evet dedim bunu :DD O da senle ben dedi. Sevindim uçtum falan. Sonra tam yazıcam, sus dinle beni dedi. İlk defa bana söz geçirdi yalnız kız bunun heycanını yaşıyor olabilir şu an :DD Neyse dinledim tabi. Birisi zorla dışarı çıkarıyor beni ve deli gibi eğlenmeye! Dinledik falan filan her şey hazır. Sonra msnden dedi ki programı haftaya erteleyelim babamı görmüyorum 4 aydır o gelcekmiş yarın dedi. Benim bütün hayaller suya düştü tabi. Haftaya olmazsa bozuşuruz falan dedim ama ümidi keselim biz ondan.

Birde halam aramış. Yarın gelmek istiyormuş. Hatta sipariş vermiş anneme :D
"İftarı dışarıda yaparız, sonra sahura kadar otururuz, Mehmet bize bişeyler yapar yeriz sabah da dönerim ben" demiş. Olduuu, başka ? :D

Tek ümidim perşembe günü gelicek ablam. Bu aile içi stres varken geliyor ama olsun :D
Koparız biz onunla, alemlere akarız falan :P sdhfbg

Bu yazıdan çıkarılcak düşünce: Angelica'ya eğlenmek, felekten gece çalmak falan haram. Çıkamaz o dışarı. Evde pineklesin anca. Peeeh.

3 cimcime:

tanjantiks dedi ki...

sen en azından tatile gidebilmişsin. ben bütün yaz her gün 15 saaat uyuyup camları sildim, toz aldım.

Angelica dedi ki...

Eh, biraz daha şanslıymışım. Ama Antalya, Çeşme, Bodrum'da eğlenenenlere göre halimiz içler acısı.

tanjantiks dedi ki...

hem de nasıl... :)