10 Eylül 2009 Perşembe

İstanbul





Bir de seni neden istediğimi anlasam..
Hayatıma nasıl yön vereceğime karar verebilsem..
Her konuda hemencecik karar veren ben bu konuda da öyle olsam.

Ah, ben bir duygularımdan emin olsam.

8 cimcime:

pedro dedi ki...

Çünkü o seni çağırıyor, senin ruhun orayı özlüyor :) Bir şehre ait olmak böyle bir şey.

Angelica dedi ki...

Aslında sorun şu; Ben kendimi hiçbir yere ait hissedemiyorum. İzmir'e ihanet gibi. İzmir'de kalmalıymışım gibi ama İstanbul farklı. Bilmiyorum. Kafam karışık *-*

Adsız dedi ki...

İstanbula gel kız :P

Angelica dedi ki...

Ahaha gelicem :P

e.g dedi ki...

ah ben de bi'orda okusam

Angelica dedi ki...

Ah keşke..

Adsız dedi ki...

hiç heveslenmeyin ben kurtulmak istiyorum burdan üniyi 9eylülde okıycam :P

Angelica dedi ki...

Deli misin yivrum sen :P Otur oturduğun yerde :D