11 Eylül 2009 Cuma

Sahur Geyikleri Volume 1.

Kim demiş Ramazan sıkıcıdır diye ? :P
Ramazan serimize hoşgeldiniz efenim :D *önünüilikleyensmiley*

İzmirli olmamız sebebiyle boyozu ailecek seviyoruz :P
Malumunuz Ramazan. E biz boş durur muyuz ? :PP

"Sahur Party" düzenledik. Evet yaptık bunu :P Her akşam saat 4e yaklaşırken çok gizli bir o kadar da tehlikeli yerde, evimizin salonunda buluşuyoruz! Kimseye söylemeyin. :p

"Boyoz Party" adı altında başladık aslında biz bu geyiklere. Boyoz yiyip, kalorilerimizi, yağımızı alııııp bir güzel uyuyorduk. :DD Boyozun kendisi bizim, üzerindeki parçacıklar köpüşümüzün midesine gidiyordu. Sanmayın sadece ben, tüm aile fertleri memnundu bu durumdan! :P

Daha sonra herkes odasına çekilir ışıklar kapanırdı. Sanki hiçbir şey yaşanmamış gibi horlama sesleri yükselirdi yatak odasından.

Karanlık çöktüğünde, köpeğimiz mahallemizin davulcusuna havlarken, biz ablamla kulaklıklarımızı takıp sessizce Sahur Party'de "El alabina ya allah" ( şarkıyı dinlemeden gideni döverim :P tık tık) şarkısıyla mezdeke yaptık. Videosunu çekip koymayı çok isterdim ama dış mihraklardan baskı var. :D
Amacımız bir yandan yediğimiz boyozları eritmek bir yandan da eğlencenin dibine vurmaktı.

Ardından terledik. El alabina ya allah şarkısıyla mezdeke yapmanın en kötü tarafı olsa gerek. İzmir'in bi türlü sonbahara girememiş olmasının da etkisi var tabii. Neyse efenim, cam açmak istedik fekat, tam 2 saat boyunca o camın alarmlı olmadığını bilmediğimizden ecel terleri döktük. Benim ısrarlarım üzerine klimayı açtık. Zira ölümüm sıcaktan olsun istemiyordum. Püfüüür püfür esiyordu. Ve bizim klimayı açmamızdan 5dk geçmesine rağmen kapıda bir gölge belirdi. Ardından şu sözcükler duyuldu;

"İsraf, israf! Kapatın şu klimayı, ekonomik kriz, elektirik, gecenin bu saatinde, yazık günah.." Bu sözcükler suratımıza bir tokat gibi çarpmıştı. Bütün gün klima çalıştıran babamız. Yo, bunu duymuş olamazdık. Biz de tripcanlar olarak odamıza gittik. Ablam uyumak istese de ilgisini çekecek bir konu bulabilirdim. Yapabilirdim bunu. Ama olmadı. Bana verecek cevabı kalmayan ablam pis gitmiş hamster yavrusu şeklini aldı. (bkz: pis gitmiş hamster)

Benimse halim içler acısıydı. Çok sıkılmıştım. (bkz: sıkıntıdan patlayan hamster)



"Sus artık, kıkırdayıp durmasana kızım, öff angelicaa" sesleri ardından, soğuk duvara bacağımı yapıştırıp, yastığın soğuk yüzünü çevirerek serin serin uykuya daldım.

İyi geceler. :P

Dipçik not: Pis gitmek, kişinin ani ölümüne verdiğimiz ad. Sıkılan kişi aniden pis gidebilir.
Alakasız not: İzmit'te yaşayanlara anlam veremiyorum. Az öteye kaç İstanbul olsun. :p
Alakasız not 2: Blogu okuyan ablam, gaza gelip not ekle şunu ekle diyip durdu. Yeter abla :P

3 cimcime:

Adsız dedi ki...

ahaha mezdekeyi dnledim harikasınız ! :D

Finduilas dedi ki...

pis gitmiş hamster ahaha :D iyiymiş. bu arada ben de anlamıyorum izmitte yaşayanları hı hı evet. :P

Angelica dedi ki...

@Finduilas ahaha :D Kaç İstanbul'a :PP Bu arada pis gitmiş hamster süper dimi ahahah :DD

@Hande gel birlikte kopalım anam :P