25 Eylül 2009 Cuma

Merak Ediyorum

Merak ediyorum bazen.
Hala okuyor musun beni diye.
Burdan seslenmek istiyorum sana.
Yapamıyorum sanırım.
Ben eklemiştim seni.
Sen ekle dedin diye..
Kabul etmedin.
Ben zaten zorlamamıştım ki seni.
Gerçekten çok merak ediyorum okuyor musun diye.
Düşünsene, yazılarımı okur yorum yapardın.

Bir de en çok neyi özledim biliyor musun ?
Ben kitap okurdum ama sen sıkılsan da dinlerdin ya.
Akşamları da bana bir şeyler anlat dediğim de ya bilgi verirdin ya masal anlatırdın ya da bir konuyu tartışırdık.

Bunlar çok güzeldi.
Niye bu kadar uzaklaştın anlamıyorum.
Yapabilirdin bence.
Sen güçlü bir insandın ve,
Beni silmen gerekmezdi.
Ben seni silmedim çünkü.

Rahatsızlık vermek de istemiyorum biliyor musun ?
Mutluymuşsun çünkü.
Ama ben sana kitap okumak istiyorum.
Göçebeyi de okumak isterdim sana.
Çok güzel bir kitaptı.

Olmadı ama.

Neyi merak ediyorum biliyor musun ?
Bu yazımı görebilecek misin acaba..
Ya da sana göstermek için çaba göstermeli miyim..

Merak ediyorum.
Ama sen zaten melahat olduğumu biliyordun.

3 cimcime:

Adsız dedi ki...

Duygusal bir yazı olmuş aslında neye dayanrak yazdıgını bana sonra açıklarsın olurmu ikizim :)

Miss Beril dedi ki...

çok sevdim bu yazıdaki hüznü.benim bile burnum sızladı.umarım okur.

Angelica dedi ki...

İçimden gelenler..Arkadaş olmak istiyorum..Ama olmuyor.

Umarım, teşekkür ederim :))