24 Eylül 2009 Perşembe

Açılmadı kiiiii!

Şu meb ne garip ha.
Okullar açılmadı lan! 4 gün daha tatil. keh keh.
Tören yapmak için çağırmışlar.
Ben yapmadım bile.

O değil de okuldan dönerken çocuğun tekiyle kesişmek ?
Arabanın içine öyle bakmasaydın evladım ya.
Pazartesi görüşürük seninle.

Ayrıcaa bugün pek bir başlayasım vardı okula.
Bildiğim bir okula giderken heycanlandığım kadar bile heycanlanmadım.
Çok garipti.

Neyse bloom seni çok seviyorum.
Aeo. kib. bb.

3 cimcime:

Adsız dedi ki...

kızım ben gittim geldik laaan çilekle göz göze geldik 50 defa of :D kızım sınıflarımız karsı karsıya ghfjkdl anam of :D

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bu kadar sabırsızlanma okul için, bıkkıyo sonra insan :)) umarım kesiştiği çocuğu da tez zamanda görürsün :))

Angelica dedi ki...

Ya aslında bütün yaz açılsın artık dedim..Son birkaç gün kala açılmasın boş geçti nolamaz moduna girdim..Ama böyle beklemesi de zor. Sürekli ha başlıcak diye beklemek de sıkıcı.

Kesişme olayı da çok komikti :D Çocuk öyle acayip bir şey değil ama artist. Görürüm umarım :)) Teşekkür ederim :))