4 Ekim 2009 Pazar

2li Mim

Mimlenmişim efenim acı mutluluktur tarafından :D Teşkür ederim ikizim :D


Mimimizin konusu "hayatınızda vazgeçemeyeceğiniz 1 kişi" ve ''gelecekte nasıl ve ne bakımdan teknolojik gelişmeler olmasını isterdiniz ?'' .

1) Hayatımda vazgeçemeyeceğim kim var diye düşündüm. Karar veremedim. 1 kişi demişsin bir de. Ailem işte. Annem-Babam-Ablam-Köpük. Ben bu 4lüden vazgeçemem. Çünkü şu yaşıma kadar bırakıp giden bir sürü arkadaş gördüm. Hala yanımda olan ailem var. Aralarında seçmem imkansız. Hepsinin yeri farklı.


2) Ya ben ışınlanmak istiyorum :D Mesela alsancak'a mı gidicem ?" Skaty beni ışınla" dedim mi orda olayım mesela. Yolmuş, trafikmiş olmasın artık. Bir de zamana yolculuk olsa mesela. Geçmişe gitsek.. Çok güzel olurdu bence. Geleceğe demiyorum çünkü gelecek her zaman değişkendir. Yaptığımız her hareketle değiştiririz onu. Geçmişe gidelim. 60larda yaşayalım var. 80lerde. Eğlenceli olurdu bence.


Bu mimi,

LOL'umsu Melis'im
Turunculu Serra'm
Leucothea'm yapsın bakalım .

Hadi cimcirdim kaçtım :*

2 cimcime:

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederimmm :D
yapıyorum hemen.

Adsız dedi ki...

bende yapacagum saolasın :W