14 Ekim 2009 Çarşamba

Benli Çocuk

Dİrek olaya girmezsem çatlarım :D
Öhöm şimdi benim geçen çarşambadan beri hoşlandığım bir çocuk var.
Karılaşıyoruz okulda falan. Çıkışta da durağın oraya kadar takip ediyoruz falan bunu.
Hatta dün de onu takip ederken düştüm :D:D allahın sopası yok tabi :D

Neyse bugün yine takip ediyorduk. Önden gidiyoruz ama bu sefer :D:D Zar zor ikna ettim bizim kızları yürüyoruz :D:D Büyük ihtimalle konuştuğumuz her şeyi duydu rezillik! :D:D Neyse çocuk biraz daha yaklaştı bir ara :D Bizimkilerden biri de çekilin de geçsinler dedi :D Ben de çekildim kenara :D Çocuk bize dönerek aynen şunu dedi

"Pardon, iyi akşamlar" allahım rezillik :D:D biz kaldık bi süre sonra iyi akşamlar dedik :D:D sonra da çıt çıkmadı :D çocuk biraz uzaklaştıktan sonra koptuk. Zaten koridorda karşılaşınca ağzını büktü artis artis hareketler falan :D

Bir de bugün derste aklıma bir şey geldi. Post-it e yazıyorum işte bunu bloga yazmalıyım diye :D Yazdım falan. Yanımda da Gıdık takma isimli bir çocuk oturuyor :D Aldı post-it e baktı.

"Sen şizofren falan mısın niye post-it'le konuşuyorsun benimle konuşsana" dedi ahhaha :D:D koptum :D İki saat açıklama yaptım çocuğa :D Onunla da konuşuyorum ama

"Meraba ben Angelica. Blog aleminde bana öyle derler. Çikileta Kız da diyebilirsin. Oldu o zamaaan" demek istemedim :D

Bir de şu soruya yanıt rica ediyorum çok kafamı kurcaladı :/

İnsan pardon der geçer de suratımıza sırıtarak neden iyi akşamlar der ? Üstelik ilerledikten sonra güldüğü apaçık ortadaydı :D:D

Hadi öptüm sizi pıtırcıklarım!

4 cimcime:

Adsız dedi ki...

İyi akşamlar normal bir kelimedir aslında aynı okuldasınız kızım tanısma maksadıyla belki samimi bir amaç güderek iyi aksamlar demiştir gülme olayına bi bok diyemiycem knustuklarınızı harbi duymussa komik bseyse ona gülmüstür.

Angelica dedi ki...

Bence nispet yaptı o. Artist gülümsedi :D Beklemediğimiz bir şey yaptı çünkü :D

Finduilas dedi ki...

o sahne gözümde canlandı kendi kendime güldüm. :D sen de bi dahakine günaydın deyip arkasından gülersin sfdjfç.

Angelica dedi ki...

ahahah yarın günaydın dicem zaten dfjhg