16 Ekim 2009 Cuma

Ne mallar var memlekette. Ama mutluyum.

Bugün güzel geçti şu son 5dkda yaşadıklarıma bakmazsak. Bakarsak da güzel geçti çünkü bunları takarsam yaşayamam ölürüm ben bu hayatta.

Benli Çocuk Elma'yı takip ediyoruz falan ama daha önemli bir gelişme var :D
Ev bulduk galiba laaaaan. Okulun yanına taşıncaz galiba laaaaaan. Oleeeeeeeey. Hayvan gibi sevindim. :D Bi sorun çıkmazsa tabi. Elmayla birlikte yürürüm artık :PP

Az önce bi çocuğa laf soktum. Sonunda da "canım benim" yazdım.

Çocuk "kıza baq ya sarqıo" dedi. Aynı yaşta ve aynı okuldayım ben bu çocukla. Sonra gel de insanlara gerizekalı deme. Hakediyolar işte :D

Neyse ben de laf sokmaya devam ettim. Çocuk afalladı. En son "hadi naş." dedim çocuğun tepkisi şu oldu:

"ya sen nesin böyle ya taparım böylelerine" dedi.

Şaştım.

Hala devam ediyor.

Ama mutluyum ki ben.

Cimcirdim hepinizi. :*

3 cimcime:

SmG dedi ki...

hahaha :D o da güzelmiş :D
anlamayana davul zurna az işte istediğin kadar laf sok :)

Angelica dedi ki...

aynen öyle valla :D sinir etti :D kapa çeneni dedim hala konuşuyor çocuk. nasıl bir yüzsüzlük bu :D

Zombi dedi ki...

ahahahhah :D
Tapıo sana :P