17 Ekim 2009 Cumartesi

Hala Mutluyum.

Hayatımda hiç bu kadar sosyal olmamıştım.
Ama böylesi çok iyi.

Bir de bugün ajan gibi Elma'nın sınıfına girdik ve oturduğu sıranın altındaki dosyadan adını soyadını öğrendik. Eve gelir gelmez de ekledim facebookta :D Köpeği varmış ya yerim :))


O değil de, ne zaman düzene giriyor hayatım desem, umutlansam bir şeyler oluyor.

Ben vazgeçtim.

Her şey olacağına varır.

Ama ben hala mutluyum :))

Dipçik not: İki yazıdır mutluyum diyip duruyorum. Maşallah diyin valla döverim :P Üzülmek istemiyorum ben. Aferin.

4 cimcime:

Adsız dedi ki...

Ne mutlu şeysin amq.Bi ben mi mutsuzum lan dhsjkal :D

Angelica dedi ki...

maşallah de lan çakarım iki tane fkhbf bana takıl hayatın renklensin fazla takılma gökkuşağına dönersin şeklindde bitiriyorum ahaha sjghsdj

Adsız dedi ki...

o ne lan öyle gugılda ''karizma sözler'' desen bu çıkardı herhalde fhdjksl maşallah koççum sljfkdls.

Angelica dedi ki...

ordan buldum zaten ahahahaha fkgnhkhgbhd