17 Ekim 2009 Cumartesi

Elime mum dik.


Yere eğildi.
Sanırım bir şeyler çiziyordu.
Anlayamadım ama çok mutlu olduğu her halinden belliydi.
Gülümsedim.
Uzun zamandır bir başkası adına sevinmemiştim.
Onun o hareketli, deli dolu hali bu soğuk havada içimi ısıtıyordu.
Yanına gitmek istedim ama sanki aramzda bir duvar vardı.
Film izler gibi izliyordum onu.
Yerden bir taş aldığını gördüm.
Elleri pislenicekti ? Mikrop kapacaktı..
Hay aksi.
Bunlar nasıl umrunda olmaz ?
Ben bunları düşünürken zıplamaya başladı o.
Taşı atıyor üzerinden atlıyor ve ilerliyordu.

Ona karşı şefkat duyuyordum ve dayanamadım.
Duvarları yıkıp yanına gittim.

Merhaba, ben bugün çocukluğumla seksek oynadım.

Oynamak isteyen elime mum diksin..

2 cimcime:

Geveze dedi ki...

ben de oynicammm, 14 yaş herşey için geç sayılmaz dii mi? :))

Angelica dedi ki...

İstersen 24 yaşında ol :)) İçinden geldikten sonra hiçbir şey için geç değildir ki :))