19 Ekim 2009 Pazartesi

Beyaz Sineklikli Prens

Şu anda yürüyormuşum hissi yaratmam için yapmam gerekenlerin bir listesini çıkarmalıyım önce.

Yazıya böyle uzun bir cümleyle başlayıp korkutmak ayrı bir olay tabi. Biliyorum.

O değil de, odamda bir sinek var. Beni deli ediyor.
Laptopumda gözü olduğuna eminim.

Dün gece saçma bir mide bulantısıyla uyumaya çalışırken vızır vızır ötüyordu.

Git bak bakalım ben orda mıyım dedim.

GİTTİ TABİ. yüzüme alık alık bakıcak hali yoktu ya.

Düşündüm de iğrenmeseydim öldürmüştüm ben onu şimdiye kadar.
Şans benden yana oldu kaç kez. Ama iğrendim işte.

Burdan babama seslendim sonra. Babam ıskaladı.

SÜPERMAN BABA İMAJINI SİLDİN BABA.

Bir sineği öldüremedikten sonra baba olmak neye yarar ki ?

Mesela ben sineyi öldüremesem ve o beni bütün gece deli etse.
Ben uyuyamasam.
Sonra okula gidemesem.
Derslerimden geri kalsam.
Sonra bir de sınıfta kalsam.
Sonra üzüntüden saçlarım dökülse. Kel kalsam.
Bunu görünce intihar etsem ölsem falan babamın suçu ölür bence.

Sineği öldürmeliydi çünkü.

Bu konuya girme sebebimi anlayabilmeliydiniz.
Şu anda kulağıma doğru atar yapıyor.
Bir kulağıma bir de laptopuma hasta zaten. İlgi alanları onlar.

NASI Bİ MANYAKSA ARTIK.

DESTROOOOOOY diye bağırmak istiyorum. Sonra babam gelsin elinde koca koca aletlerle, arkadaşlarıyla falan. Ülkede seferberlik ilan edilse. Herkes sineğin peşinden koşsa falan.

sonra BEYAZ SİNEKLİKLİ bir PRENS gelse.
Herkes sineğin peşinde koşarken işaret parmağı ve baş parmağıyla paramparça etse sineği.

Babam beni onla evlendirse falan.

HAYAL GÜCÜMÜN SINIRLARINI ZORLAMIŞ OLURDUM BELKİ DE AMA,

HAYAT DAHA GÜZEL OLMAZ MIYDI ?

1 cimcime:

~ LanetLi MeLek ~ dedi ki...

ahahhaha :D harbiden haya gücünü fazLa zorLamışsın :P