21 Ekim 2009 Çarşamba

Çarşambaları Seviyorum

Bugün mükemmel günlerden biriydi.
Yani kötü gün mükemmel bir güne nasıl dönüşür sorusunun cevabını aldım resmen.

Öncelikle Elma'nın yakın arkadaşıma günaydın dediğini öğrendim. Bunalıma girdim falan. Çünkü ondan hoşlanma ihtimali vardı. Neyse sonra sonra unuttum takmamaya çalıştım. Veee kulüp saati geldi çattı. Elma ile aynı sınfıtayız orda falan. İki haftadır bu günü bekliyorum :D Neyse oturduk öyle önümde oturuyodu o. İzledim bol bol. Sırtını, kafasının arkasını her şeyini anlatabilirim size şu an :D

Ondan sonracııııma, Elma'dan önce çıktık okuldan. Yola koyulduk. Yetişsin bize diye yavaş yavaş yürüdük. En son tam biz durduk o da yoluna devam edicekken "İyi akşamlar" demeyi başarabildim :D:D Bir anda çıktı :D Çocuk şöyle bi durdu. Sonra arkasına döndü, baktı elini kaldırdı falan. Önce kendisine dediğimi anlamadı :D Sonra da ne diceğini bilemedi bir an sanırım. Bana da oluyor arada öyle fjhbdnf

Sonra Bilge diyelim biz ona. Onunla birlikte indik kırtasiye, bijüteri, migros ne bulduysak gezdik :D Sonra tam kasaya doğru gidiyorduk kiiii lisenin en yakışıklı çocuğu!! Karşıdan geliyordu arkadaşıyla :D Bizim okuldan bunlar diye fısıldadı ama biz duyduk ahaha :D Gözünün içine baktım tiptip. Zaten milletin gözünün içine bakıyorum sürekli. Garip bir huy. İçine içine bakıyorum böyle sgjkns

Ondan sonra ordan çıktık bu çocuklar arkamdan geldiler falan. Denk geldi büyük ihtimalle ama hoştu :D:D

Bir de Bilge ile dolaşırken yeşil, kirazlı çok güzel bir cüzdan aldık :D Fiyonklu toka koleksiyonuma birisini daha ekledim ve uzun zamandır istediğim kolyeyi aldım.

Kısacası çok mutluyum!

Ve çarşambalar uğurludur sözümü yineliyorum.
Çarşambalar Sevilir!

xoxo

Chocolate Girl :P

1 cimcime:

~ LanetLi MeLek ~ dedi ki...

ehehehe..
güzeL bir günmüş inş.hep böLe oLuR :p
Cüzdanın ve koLyen hayırLı oLsun,güLe güLe kuLLan :P