23 Ekim 2009 Cuma

Şarkı Etkisi

Depik attı bu şarkıyı az önce. Bu şarkıyı dinlerken hissettiklerini anlattı ve merak ettim. Hislerimiz aynı mı acaba dedim ve şarkıyı dinlemeye başladım..

Bir dairenin üzerindeyim. Dans ediyorum sürekli. Dönüyorum. Müziği hissederek. Ritimlere uyarak.

Bu sırada bir kız çocuğu. Sarışın ve bukleleri var. Hayır, sarışın değil. Bukleleri de yok. Aslında sıradan bir kız çocuğu. Ama onu hayal ettikçe bir şefkat oluşuyor bende. Düz saçları var. Kahverengi değil saç rengi. Ama sarı da değil. Kestiremiyorum tam olarak. Babası yanıbaşına oturmuş ve onun üzerini örtüyor. Kız kollarını battaniyenin üzerinden çıkarıyor ve merakla bekliyor. Yüzündeki tebessüm iç eriten cinsten. Aşk gibi değil ama. Çok farklı bir duygu.

Babası anlatmaya başlıyor. Müzik hızlanıyor. Ses acıklı.. İçi burkuluyor insanın ama ritim asla izin vermiyor ağlamaya. Anlatılan benim. Benim hikayem. Masal olan benim. Çocuk beni dinliyor aslında ilgiyle. O beni dinledikçe sevgim artıyor ona karşı. Dans etmeye devam ediyorum şevkle. Çocuk beni izliyormuş gibi dinliyor masalı.

Anlatılan benim hikayem ama ben bile bilmiyorum hüzünlü mü, eğlenceli mi. Sürekli ritim değişiyor ve karar veremiyorum. Ama zamanın önemi yokmuş gibi hissediyorum. O kız benim için en önemlisi. O gözlerini kapatana kadar devam ediyorum dans etmeye. Notalar koruyor onu. Babası kalkıyor hemen yanından bir öpücük kondurarak alnına. Koca bir tebessümle uyuyakalıyor.

Benim hikayemle.
Masalla. Benimle...

Dipçik not: Amacım hikaye yazmak değildi aslında. Ama müzik tam olarak bunu veriyor bana. Çok garip bir his.

2 cimcime:

BigaripWomen dedi ki...

Sen birde Amélie filminin soundtracklerini dinle bakelim bebeğim :)

Yann Tiersen imzalı duyduğun en sevimli neşe dolu ve mutluluk verici müzikler olucekk :)

Adsız dedi ki...

Banada öyle bi his anımsattı :D