11 Ekim 2009 Pazar

Bu sınıf da bana göre değil sanırım.
İstediğim arkadaşlar da bunlar değil galiba.

Normal değilim tamam da, ömrüm de böyle geçemez hani.

7 cimcime:

Adsız dedi ki...

Hep böyle başlar isyanlar bana göre değil sevmedim filan falan. geçecek geçmek zorunda :A

Dr.Ceykıl dedi ki...

ben de hiç hazetmiyorum yeni sınıfımdan. gerçi yeni insanlarla tanış(ama)maktan hazetmiyorum ben.

Angelica dedi ki...

@Dr. Ceykıl ben bayılırım ama hiç benim gibi birisiyle karşılaşamadım..@Picq umarım geçer :D

Angelica dedi ki...

@Dr. Ceykıl ben bayılırım ama hiç benim gibi birisiyle karşılaşamadım..@Picq umarım geçer :D

Finduilas dedi ki...

alışıcaksın ^^

Angelica dedi ki...

Siz de olmasanız :))

Dr.Ceykıl dedi ki...

4. haftayı bitirdik ve ben 4 kere gittim okula toplamda. Hala selam verdiğim yeni birisi yok. Enteresan.