11 Ekim 2009 Pazar

Böyle bir şeymiş.

Bugün evde oturuyordum. Canım sıkıldı. Kaç haftadır da Köpük'ü gezdirmiyordum bir hava alsın yavrucak dedim. İyi demişim bence.

Neyse, amacım sadece köpek gezdirmekti. Hatta dünya ile olan bağlarımı koparıp sadece müzik dinlemek ve insanların ne kadar garip yaratıklar olduğunu düşünmek istemiştim. Yolun yarısını kulaklığımı açmaya çalışarak harcadıktan sonra müzik dinlemeyi başarabildim.

Lily Allen-Fuck You amacıma yeterince uygundu. Dinlemeye koyuldum. Köpeğim biraz oraya biraz buraya derken işini hallediyordu. Her zaman takıldığımız çimlere doğru ilerledim. Bir de ne göreyim! Köpek çiftliği mübarek. Terrierler başta olmak üzere her cins var. Neysem efenim gittim falan. Terrier'in sahibi kız beni görünce yanıma geldi falan. Konuştuk, takıldık.

Köpekler oyun oynadı. Tabi benim asosyal ama dünya harikası köpeğim tırstı falan derken biz kanka olduk. Ben-A-Ş takılıyoruz. Bir de çocuk var aman aman! Benim köpeğim dünya harikasıysa onu düşünemiyorum artık. Yok böyle bir şey. Hem hayvan sevgisi hem çocuk sevgisi var çocukta. Eee daha ne olsun ?

Yani efenim, insanları düşünmek ve köpeğimi gezdirmek için 3te evden çıktım.
Eve geldiğimde saat 8di. Normalde yarım saat bile sürmezdi bizim gezimiz. Kızlarla msn-feysbuk ve bilimum iletişim araçlarını aldıktan sonra öpüştük ayrıldık. Kızın tekiyle de çocuktan çok hoşlandık.

Her pazar buluşmak için de sözleştik tabi.

Ben küçükken de böyleydim. Yemeğe giderdik öndeki masada oturan kızı çağırır oyun oynardım. O zamanlar telefon-feysbuk-msn yoktu tabi. Oyun oynuyorduk ve bitiyordu. Kader.

Ben sıcakkanlıyım yani.

Ve evet, sıcakkanlı olmak böyle bir şeymiş..

2 cimcime:

Busrakiz dedi ki...

yeni arkadaşlıkların temeli atılmış :/ bende istiormm :D

Angelica dedi ki...

Senin de olur =P