3 Ekim 2009 Cumartesi

Depikli Gün

Bugün çok güzel geçiyor bak.
Kalktım bugün kahvaltı falan yaptım giyindim beklemeye koyuldum.
Meğer telefonumu odamda unutmuşum kız arıyor arıyor ulaşamıyor tabi :D
Kız dediğim kim mi ? Uçandepik Dilara :D Evet buluştuk!

Neyse geldi falan. Köpük'le çok sevdiler birbirlerini.
Biz de oturduk karikatürlerine falan baktık sonra blogger camiasının dedikodusunu yaptık :P Bilgisayarda takıldık falan. Kalem kutusunu da getirmiş onları karıştırdım. Ay beğendiğimi hediye etmeye çalışıyor kız. Boşaltıcam kalem kutusunu görücek :P Pembe ve yeşil olmak üzere iki kalem kaptım. Bir de mavi vardı evet. Karlı çıktım bence :PP Bilekliği de çokoştu. Kendime yapçam ben de.

Blog yazdık bir de . Şurda ve şurda. Okuyun bence.
Sonra cips yedik bir yandan. Bana cips yedirdi :P Ben de ona yedirdim. eYlendik öyle. Bir de bunun da kolunda kıllar var tamam mı. Alıyor onları diken diken yapıyor betmeğn oldum baaağk diyor falan. Komediydi :D Benim kıllarım betmeğn olmuyor ama. Üzüldüm :P Sonra geç oldu saat. Evden çıkıcaktık tam ojelerimi gördü. Her parmağına farklı renk sürdük falan :D Başkasının eline oje sürmek zormuş ama. Onu öğrenmiş oldum :P Bir rengi çok beğendi onu almaya çıktık birlikte. Sonra çok kalabalıktı alamadık falan. Keşke bekleseydik. Alıcaktım ben ona :( Ya da evdeyken verseydim keşke. Neyse artık bir dahaki buluşmaya alırım ben onağ :)
Dolmuş bekledik laf atıp durdu yurdum kroları.
Fotoğraf çektik.
Kamerada her halini görmüştüm ama yanımda olması ayrı bişeydi. Çok seviyorum ben onu çünkü. İnanamadım yanımda olduğuna falan. Yerim :*

Bu arada vedalardan nefret ediyorum.
Çok zor.
El sallamak artık insanın yanında olmaması falan. Ama bu güzel yazı böyle sonlanmasın.


Şimdi sizi genç U.D ile baş başa bırakıyorum :P Hepinizi cimcirdim! :*



Model: Depik
By Angel :P

20 cimcime:

Adsız dedi ki...

En güzel günüm bu gün sdjhsdf
Ben seni seviyorum ki.
İlk defa biriyle buluşurken bu denli heyecanlandım.

Ayrıcaaa, attığım mesajı yazmamışsın :p oysaki o kadar emek vermiştim :D:D

OHA. Tanrııııam :D
O fotolrı da koymuş :D
Bide ek olarak aslında benim yüzüm kendinden sansürlü. Öyle sdjkgfsd

Dpinotçuk: Büyüteçli fotoğrafımııııı feysime koyar mısııııııın? Profil resmi yapar mısııııııın?

Angelica dedi ki...

Aahahah sansürledim seni :P Benden başkaları görmesin dedim. İstemedim :PP fdhbgfhvg eğlendim ya.

Koyayım şimdi :D:D

Adsız dedi ki...

ahahah :D EYlenmeni istemiştim ben oysaki :( Ben kendim bunu isteedim ama :( sdjgfsd f

Angelica dedi ki...

ahahahaha çok eYlendim o zaman ahahahahaahh bugün acayip eYlendim zaten dkjbghdklbghdgbh o değilde işlemleri başlatıyorum evlat alcaz seni. kardşim yapçaz fdhbgfdh

Angelica dedi ki...

serçe parmakların da sansürlenmiş fnhfjhbfg

Adsız dedi ki...

asjhdfhasdas Köpük benim olursa gelirim. Tek şartım budur stop sdjhgfsd

Evet :( Artık serçe parmaam eskisi kadar güzel olmıcak :(

Adsız dedi ki...

bizim depik diye tıkladım bu depik başka depik:D neyse öyle yani tamam hadi görüşürüz madem :)

Angelica dedi ki...

Evet bu başka depik @vecihi :D ama olsun bu depiği de sevin :D @Depiğim Köpük'ü bu işe karıştırma :P Ama çok istiyosan paylaşabiliriz :PP Ayrıca serçe parmaaana çok üzüldüm :(( kim bilir ne renk oje sürmüştük ona :((

Adsız dedi ki...

bakıyooorrooooom
birine mami birine sarı O.o

Angelica dedi ki...

baş parmak da gitmiş :((( o ne renk :((

Adsız dedi ki...

O da Sarıı :(((

Angelica dedi ki...

O değil de, az önce tırnaklarıma bi baktım, serçenin biri yeşil biri sarı dlfkbgdfhjbgf

Adsız dedi ki...

ahahha kim sürdü kahretsin :H

Angelica dedi ki...

Ahahah dimi :P Seninkileri de ben sürdüm ama. Haksızlığa gelemme bak :PPP

pedro dedi ki...

şşşşt bana sormadan kardeş alımı mı yapıloorr :D

Angelica dedi ki...

Ailemiz büyüyor :D Komecanız. 3 kardeş olacaz ve en iyisi ben hala küçük kalıcam :P

Adsız dedi ki...

hmmm renk uyumu ve simetri hastalığı yok...olabilir ya tabi dimi neden olmasın.olur bence.gerçekten.:)

Adsız dedi ki...

ahahh bakkala gitmeye mahkumsun sdjhgfsd :D Evin küçüüü su getir :P

Angelica dedi ki...

@Vecihi inanırsak olur bence :D @Uçandepik de get :P marul al gel sen :PP

Adsız dedi ki...

ahahah :D Pis ya :d Yüzüme vurmasana gıcıııh :D