27 Ekim 2009 Salı

Geçigeçigeçigeçiverdi.

Öyle geçi geçiveriyor zaman ha.

Bugün Elma'nın sevgilisiyle tanıştım galiba.
Eğer sevgilisi oysa çocuk acayip zevksiz.
Yani öyle zevksiz ki, kızı gördükçe özgüvenim yerine geliyor :P

Sonra işte yarın yarım gün.
Perşembe de Dilarayla buluşmayı umut ediyorum yine yeni yeniden.

Çoğ istiyorum ama ya.

Bugün dolmuşta ilk defa şöförün yan koltuğuna oturdum.
Arkadaşım da arkamda durdu. İlginç bir deneyimdi.
Kapı her an açılabilirmiş de düşebilirmişim gibi hissettim.
Çok dandikti kapı kolu lan. Gülme orda kıs kıs!
Gelirsem alırım ayağımın altına ha.

Zaten Gossip Girl'ü kaçırdım.

Ayak demişken şööyle uzatayım ayağımı ben 2 dk.

Hadi cimcirdim bebişim :P

1 cimcime:

Leah dedi ki...

Yaa bu çirkin sevgililer olmasa kızların özgüveni nasıl doruk noktasına ulaşır hatun, boşver gitsin elmayı öyleyse zaten zevk yokmuş çıcıkta. ;)