29 Ekim 2009 Perşembe

Tarot-Alsancak

Bugün depiğimle alsancak yaptık.
Ben çok eğlendim şahsen ama beni alma-bırakma işleminden sonra o eğlendim diyebiliyor mudur bilemem :P

Sonra işte bugün bir yere oturduk.
Tarot falı da bakıyorlarmış falan. İlk başta tereddüt ettim ama iyi ki baktırmışım.

Her şeyi biliyorlar ya. Elma ile çıksak da yürümeyecekmiş mesela. Bir hayranım (wtf?) varmış benimle yaşıt. Açılmaya çekiniyormuş. Korkma yavrum gel gel :D:D

Kasımda kısmetim açılıyormuş. Aralıkta bir birlikteliğim olacaaamış.
Geçmişimi falan biliyor hep.

İleride ablam mutluluktan ağlayacakmış. İkimiz de istediklerimize kavuşacakmşız. Şehir dışında okuyacakmışım mesela. (İSTANBUUUUL:P) Ablamla gittikçe daha çok bağlanacakmışız. Ablamın sevgilisi çok iyi biriymiş :D Çok seviyormuş ablamı. Çok mutlularmış :))) Ablam bana çok üzülüyormuş. Endişeleniyormuş benim için. Bu kısımda duygulandım biraz :P Hayal kurmaya devam edicekmişim ama Elma konusunda değil. İş, eğitim, gelecek işte. Gerçekleşecekmiş hepsi. (inşallaaaaaah :p)


Benim işim masa başıymış :D:D Her şey düzelecekmiş. Mucizeler olacakmış. 3 kişiyi sorma hakkım vardı. Birisine Elma birisine Ablam birisine Babam dedim. Annemin iç dünyasını çok merak ediyordum aslında.. Ama olmadı işte. Kader :P

Öyleymiş yani. Hoşuma gitti açıkcası. Tepkiliydim ilk başta ama sevdim. Kadın biliyor falan şaştım kaldım. Ama Depiğime bakan adam şehir bile söylüyor. Ona giderim bir daha gidersem :P

"Fala inanmayın, falsız da kalmayın" sözüne uyuyor ve ciddiye almıyorum. Ama kadının söylediği iyi şeyler başıma gelir umarım. Her şey hepimiz için iyi olur.. =)

7 cimcime:

Adsız dedi ki...

vay demek ben gittim tarot baktırmaya gittiniz haaa !
dip not: ben büdü :D

Angelica dedi ki...

Yok seninle buluşmadan önce :D:D

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

alsancakta nerde baktırdın sölede bizde gidek :)))

Angelica dedi ki...

Şu ara sokaklarda Cafe Fiesta diye bir yer var orda :)) Ara sokaklarda diyorum çünkü tarif etmem imkansız :D:D

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

biliorum daha geçen hafta gittik ama fal baktırmadık. Çünkü garson salağı "hadi bakalım fal baktırın, tüm kirli çamaşırlarınız çıksın ortaya" demesiyle fal baktırma ihtimalimizi baştan yok etti. O değil madem saçmalayacaksın be adam , bari sevgilim yanımdayken yapma bunu :S

Angelica dedi ki...

kötü olmuş o bak :/ hadlerini bilmiyorlar bazen yapacakbir şey yok :/

Adsız dedi ki...

Bakırköydeki daha iyi :D