10 Ekim 2009 Cumartesi

I'm amazing

Şu şarkıyı dinlerken yağmurda yürümek, sokaklarda koşturmak, dolmuşta pencereden dışarıya bakmak ve insanları incelemek istiyorum. Düşüncelerini, ne anlatmaya çalıştıklarını, ne garip yaratıklar olduğumuzu düşünmek istiyorum.

Bazı şarkılarda klip çekerim ben kendime. Bu da o şarkılardan biri sanırım.

Ben hayatını melodik yaşayan bir insanım zaten.
Sokakta yürürken hayatını öyküleştiriyor bulabilirsiniz beni.
Ya da en sevdiğim şarkıya sırıta sırıta klip çekerken.

Ya da en güzel aşk şarkısını dinlerken hayallerimdeki çocuğu düşlüyor olabilirim.

Ben her an her yerde her şeyi yapabilirim.
Buna emin olabilirsiniz.

Ben olduğum gibiyim.



"So amazing, It's amazing."

4 cimcime:

Anna von Schlotterstein dedi ki...

Bi' süredir dinlemiyorum,Kanye seni affetmedim.
Ama gaza getirir nedense bu sarki beni,zenci abiler kadar şen olurum. -.-

Angelica dedi ki...

Bence bu seferlik affedip dinleyebilirsin :P O değil de dışarı çıkıp tüm İzmir'i gezesimg geliyor dinledikçe. O derece.

BigaripWomen dedi ki...

Yirim :)

Angelica dedi ki...

Yi bebeğim yi :))))