10 Ekim 2009 Cumartesi

Sevgili Düzleştirici

Bence yıllar geçse de biz bu düzleştiriciyle anlaşamayacağız.
Biz ayrı dünyaların varlıklarıyız.
Olmaz yani böyle.

Burda da yazmıştım ilkini.
Yanık acısı çok fena. Yazı yazamıyorum falan. Baş parmağımı yaktım bu sefer çünkü. Sağ baş parmak. Çok kıymetliymiş benim için. Her seferinde yeniden anlıyorum bunu. Kader kısmet. Aah. *iç çeken smiley*

Düzleştiricime mektup yazdım bir de;

Sevgili Düzleştiricim,

Artık sen Düzleştiricim kelimesindeki "m" harfini bile haketmiyorsun.

Adamım, bu parmağımı 3. yakışın.
Niye bunları bana çektiriyorsun ?
Saçını düzleştirmem dedin, eyvallah ettik.
Yılmadık, yalvardık, uğraştık.

Düzleştirirsem yapıştırırm dedin. Nitekim öyle de yaptın.
Kimi zaman kabarttın. Kafana esince güzelleştirdin saçlarımı bir tek.
Oysa tek istediğim kabarık olan üst kısmın kabarmamış olması altların da normal yani bukleli kalmasıydı.
Bu isteğimi hiçe saydın.
Sana kalbimi vermiştim.
Düzleştiricim olmadan asla demiştim.

Ya sen ne yaptın ? Okula giderken saçımı b*k ettin.
Parmaklarımı cayır cayır yaktın.
Sana mecburum diye beni kullandın!
Mutlu musun şimdi ?
Baş parmağım sızladığı içim mutlu musun ha!

Neyin hıncını alıyorsun benden ?
Seni övmedim mi ? Çok iyisin demedim mi ?
Niye ha niye?!

Şimdi söyle adamım.
Sıradaki parmak, hangisi ?


O değil de, "sevgili düzleştirici" diyince sevgilimi düzleştiriyormuşum gibi hissettim. Düzleştirmişim onu falan. Dümdüz olmuş meğer. Maşa bulamazsam eski haline dönemezmiş. Dünyadaki maşalar lost adasında gizliymiş. Ejderhalar koruyormuş orayı falan. Hepsi düzmüş.

Tamam, gittim.

7 cimcime:

Adsız dedi ki...

allahım mektuba bak ölürüm senin yazına ahahah :D

Angelica dedi ki...

ahaha :D ölme be :D lazımsn bana :D:D

erhan tüfekçioğlu dedi ki...

ölürüm sana demiycem canlıyken lazımsın bana at gitsin çope ben gelirce oraya alırım sana bi roventa!:)

Adsız dedi ki...

ahuaha sende bana ikizo :D

Angelica dedi ki...

Sağolun varolun dostlar :D:D

Miss Beril dedi ki...

O değil de, "sevgili düzleştirici" diyince sevgilimi düzleştiriyormuşum gibi hissettim

hahahh özellikle buraya bayıldım:d

sen şanslısın yine ben alnımı yaktım:s ve annem izi kalır diye güzel(!) bir şekilde moral veriyo bana..geçer umarım

Angelica dedi ki...

ahaha :D öyle bir his veriyor ama :D:D

Merak etme izi kalmaz :D parmağımı sıkştırmışlığım var belli bile olmadı nerdeyse 1 hafta da geçti birkaç güne kalmaz baş parmağımdaki de geçer :))