7 Ekim 2009 Çarşamba

Mim/ Okul

Bugün çok güzel geçti aslında.
Hayat güzel bugünlerde. Yoruluyorum baya ama sorun yok.
Aslında bugün günümüz anlatmayı düşünmüyorum.
Güzel geçiyor ve alıştım bunu bilin yeter. Zaten dolmuş dışında atraksiyon da yok pek. :D

Ben normalde hayalleriyle yaşayan bir insanım.
Onlara sığınıyorum. Onlardan güç alıyorum. Öyle mutlu oluyorum ben.

Okumak istediğim bölüm Sinema-Tv. Burda sorun yok.
Gerisi boş ama.. Tam olarak ne yapmak istediğimi bilmiyorum sonrasında.
Olmak istediğim yer, İstanbul'da Sinema-Tv okumak.

Heh, bu nerden çıktı şimdi diye soruyorsunuzdur içinizden. Bugün Edebiyat dersinde sordular. 10 yıl sonra kendinizi nerde, nasıl, kiminle görmek istiyorsunuz ve hayatınız sizce ne yönde gelişecek? Bu soruya verecek bir sürü cevabım olurdu eskiden. Bugün konuşamadım ama. Olmadı. Bu beni huzursuz etti. Amaçsız yaşamak istemiyorum.

Sonra sizin 10 yıl sonra kendinizi nerde gördüğünüzü merak ettim. Mimledim sizi evet :P

Finduilas, Uçandepik, Acı Mutluluktur, LOL'umsu, Anna, Sokratesya, Ege Z.

10 yıl sonra nerde, nasıl, kiminle görmek istiyorsunuz kendinizi ? Hayaliniz nedir ?

0 cimcime: