14 Kasım 2009 Cumartesi

Aym beek.

1 haftadır yazmıyorum ha.
Yazamıyorum daha doğrusu.
1 haftadır net yok.

Artık bunalıma girmek üzereydim ki bağlandı.
İnternetin bağlandığını öğrendiğimizde ailenin fertlerinin yüzünde oluşan o mutluluk, herkesin "laptoplara hücuuuuuuuum" diye bağırarak laptoplara koşması. Böyle bağımlıyız hepimiz.
Çizimi, dersi her şeyi bıraktım masa başında nette gezinmenin keyfini çıkarıyorum.

Şimdi en baştan başlayalım bakalım;

Bu hafta en sonunda taşınabildik biz. Çarşamba günü yeni evimize tam olarak yerleşmiştik. Ev taşınırken iki gün halamda kaldım Köpük bahanesiyle. Okulu da ektim tabi. Keh keh.

Sonra işte sadece bir kez gördüğüm eve geldim. Evimize. Odam falan eskisinden daha büyük. Ortası geniş. Düşünsene, 4. sınıftayken barbieli halı, pembe duvarlar istemiştim. O zamandan bu zamana aynı duruyordu oda. Bunalmıştım, duvarlar üstüme üstüme geliyordu artık :D Burda odam çok güzel. Böyle bir cam var kocaman. Hemen yanında da yatağım var gece uyku tutmadığı zaman dışarıyı seyrediyorum. Yağmur yağıyor falan. Çokoş oluyor.

Okula da yakın diye biraz daha geç kalkıyorum. Bu kısım daha bi hoş tabi . eheh.
Tabi artık dolmuş maceralarım bitti ama olsun.

Böyle yeni eve taşınmak çok zor ama. Geceleri su içmeye kalkıyorsun, başka mutfak. Başka düzen.. Alışması çok zor oluyor yani. Hem de 3 ayda hem okul hem ev hem çevre değişince daha zor oluyor. Her şey yeni hayatımda. Garip işte..

Neyse işte yazı bunalım yazısı olmamalı :D

Benim eski odamda internet çekmiyordu.
Yatağın üzerinde şekilden şekile giriyordum. Şu an masa başındayım. Oooh mis rahat rahat yazıyorum falan. Hayar varmış ya. Ne o öyle. Neler çekiyormuşum ben :P
Köpük için de iyi oldu. Balkonda özgürce dolaşabiliyor. Düşme, kaçma korkusu yok bizde. O da istediği gibi takılıyor orda.

İnternet demişken, taşındığımız için internet anca bağlandı.
Günler geçmedi allahım. Geçmiyor yani.
Kendimi yalnız hissetmeye başlamıştım ki net bağlandı.
Çok mesudum şu an :P

Netsiz hayat çok zor. Bloglarda, tivitırda neler oldu acaba diye içim içimi yedi. Blogun başına geçince de nasıl okucam bunları diye şey oldum ama olsun değer :P

Neyse efenim, aranıza döndüm kısa bir moladan sonra.
Yaşasın blogger.

CİMCİRDİM :*

3 cimcime:

Unknown dedi ki...

oley lan coh mutlu oldum :D

Finduilas dedi ki...

hoşgeldin.^^

Angelica dedi ki...

@Finduilas Hoşbuldum kiiii :)))
@Cupym ben de ben dee :D