7 Kasım 2009 Cumartesi

Pörtüm pörtüm hem de.

Ben küçükken, annemi kızdırdığımda ya da pot kırdığımda annem gözünü pörtletirdi.
Ben de korkup susardım.

Aradan yıllar geçti.
Alıştım ben onun gözlerini pörtletmesine.

"Nası olsa sonunda bişi olmuyo ki. ehe. ihi. çok komiksin böyle anneee. senden korkmuyorum. ehe."

Modunda gezdiğimi hatırlıyorum en son.
Sonra 2. sınıftaydım sanırım.

Arkadaşlarımla geziyordum işte.
Kızdırdılar beni.

Ne yapmam gerek ?

Tabii ki de gözlerimi pörtleticem. Böylece onlar hatalarını anlayacaklar.

"Ayşeeeeee" dedim gözlerimi pörtleterek. Annem böyle yapardı çünkü.
"Angelicaaaaaa" derdi. Angelica demezdi tabi. Burda böyle dedim.
Neyse, işte pörtlettim ben gözlerimi.

Sonra kahkaha koptu.
Güldüler bana.
Gözlerimi pörtletince komik olmuşum işte.
Tahmin etmeliydim bunu.
Gözlerimi pörtletmekte iyi değildim.

Hemen çevirdim durumu.
Konuyu dağıtıp bana gülmelerine engel olmak istedim.
Öyle.

Hayır, hayır ısrar etme. Bana gülmemeleri için konuyu değiştirmeye çalışırken merdivenlerden yuvarlandığımı size söyleyemem.

Eyvah! Söylemişim. Neyse işte.
Yuvarlandım ben.
Baya baya yuvarlandım hem de.
Çok utanç vericiydi.

Ayağa kalktığımda,
"ehe ihi bir şey olmadı ki. ahaha çok komik." modunda olmaya çalıştım.
Bana gülsünler istemedim. Sırtımın ağrıdığını, annemin yanına gitmek istediğimi kimseye söylemedim. Söyleyemezdim. Bana gülerlerdi. Zaten gülüyorlardı.

Bunu kaldıramazdım işte.
Eve gelince anneme anlattım.
O da güldü bana.
O gün çok utanç vericiydi.
Tanrım.

Tabi ben bu konuya nerden geldim diye soruyorsunuzdur siz şimdi.
Sormuyorsanız sorun yoksa gelir cimcirim.
Aferin. :P

Grip oldum işte ben.
Anneme şebeklik yapıyordum.
Gözlerimi pörtlettim.
"Bana gözlerini pörtletemezsiiiin, ben pörtletirim. " dedi annem.
"Ama bak gripken daha güzel pörtletiyorum" dedim işte.

Ordan çağrıştı. Çağrışımlarım meşhurdur benim. Naber ?
Bu bi gelenek ama bak. 3 kuşaktır devam ediyor.
Anneannem, annem, ben.
Belki anneannemin annesi de pörtletiyordu.
Bilemeyiz.

Çocuğuma öğreticem. Pört pört pörtleticem gözümü.
Sonra bu diyolagolar aynen devam edicek böyle.
Eylenicez biz.

Burun deliklerimi de oynatabiliyorum ben.
Yetenek meselesi işte :PP

Ooooldu o zamaaaaaaan
Ben gözlerimi pörtletmeye gidiyorum.
Pörtüm pörtüm pörtleticem.
Belki sizin için burun deliklerimi de şeeederim.


CİMCİRDİM.(nokta)

3 cimcime:

kokhucre dedi ki...

sen nemişşin be angie!(kısaltma) manyak mış:)bende bişiler yapıyom öle ama ne yaptıgımı açıklamak pek zor.öle yani.tarifi ok sanırsam.annemle biz burunlarımızı birbirine sürtüyoduk babamla da bazan yapıyoz işte.bende onu çocuguma ögretcem mesela.bak sana yorum da yazdım NEGZEL :)

mabutuner dedi ki...

"belertmek" fiili de yabana atılmamalı bence.

Angelica dedi ki...

aa evet. bir de o var. onun için fiil varmış ya. ay eyvah. tüh. ama konumuz bu değil. burda pörtletmekten bahsediyorum.

beni dinlemiyor musun sen ?

onun için fiil varmış ya.