6 Kasım 2009 Cuma

Doktoor beeey

Kendisini doktor sanan bir babam var.
Ne zaman burnum tıkansa,
Şunu iç yemekten sonra.
Bunu içmeyi unutma.
İçtin mi
Bak o mikropları öldürücek şimdi.

Diye başlayan cümleler kuruyor.
Ben de sıkılıyorum içiyorum tabi.

Ama bir gün fütursuzca kullandığımız ilaçlar yüzünden zehirlenicem bak.
Hissediyorum bunu.

Az önce de teşhis koydu uzaktan.

Artık okulda baban ne iş yapıyor sorusuna doktor diye cevap verebilirim.
Evet.

5 cimcime:

Unknown dedi ki...

ahahah bkz:ilgili baba :D

Angelica dedi ki...

ahaha belki :D:D olabilir :D

bi dost dedi ki...

öyle habire ilaç içme yaa:S bitkiyle baharatla falan hallet :S doğal ol daha gençsin, babanı dinleme:P

OlurÖyle dedi ki...

bende de bolca kocakarı ilacı var çocuğum olduğunda çok büyük ihtimal beni öyle tanımlayacak.
-annen ne iş yapıyo abdürrezzak?
-kocakarı öğretmen diycek.
şu yazıdan sonra doğmamış çocuğum için kendime bi çeki düzen vermem gerektiğini anladım :)

Angelica dedi ki...

@Bi dost her seferinde farklı bir şey içiyorum. Geçen gribimde içmiştim bitki çayları falan. Bu sefer tıbbi ilaçları kullanıyoruz :D:D @Karakutu :DD İşe yarıyorlarsa çaktırmadan içirirsin:D Abdürrezzak koyma adını yeter ki :P