5 Kasım 2009 Perşembe

Limuzinim vaaaar.

Öndeki limuzini takip et.



Şöförüyle limuzincilik oynayan ünlü iş adamı Ç.K, olayı şöyle anlatıyor: "Limuzine biniyor ve yakalamaca oynuyorduk. En son limuzinden indim. Meğer her şeyi beni kandırmak için yapmış. Limuzini aldığı gibi kaçtı. Ben de dolmuşa binip öndeki limuzini takip et demek zorunda kaldım. Dolmuşlarda yer bile yok! En kısa zamanda dolmuşlara yatırım yapmayı düşünüyorum" diyen Ç.K, şöyle ekliyor:" Çocukluğumu yaşayamamı kullandı. Zaaflarımı kullandı. Bir daha asla insanlara güvenip limuzincilik oynamayacağım. Çocukluğumda yapamadıklarımı evde oğlumla oynarken yapacağım."


Polis, şöföre 1000 tl para ödülü vermekle yetindi. Ünlü iş adamının dolmuşlara büyük bir yatırım yapması bekleniyor.

Her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa.

3 cimcime:

BigaripWomen dedi ki...

Bu ne lennn :) Şaka mı bu encılım :)) İyimiş ha akıllanmıştır nihaha :D

Dr.Ceykıl dedi ki...

burda yaşatılsın. güzel olur.

Angelica dedi ki...

@Bigaribim encılın canı gece gece çok sıkılırsa postu bu :D @Doktor bey çalışmalara başladık. Sağolun desteğiniz için :D