4 Kasım 2009 Çarşamba

Vay anasını sayın seyirciler!

Vay be.

101 izleyicim var şu an.
O kadar garip geliyor ki böyle.

Düşünsene olum, daha dünmüş gibi.
Şeyi diyorum yani 20 izleyicim olsun başka bir şey istemiyorum dediğim günler.
Daha dün gibi.

101 oldu be.
Vay anasını.

Çok seviyorum ben bloggerı..
Yazmayı, çizmeyi..
Bloggerları çok seviyorum sonra.

İzlediğim herkese ama herkese bayılıyorum..
İyi ki burdayım lan.
Bloggerı keşfedememiş insanlar var ya, çok saçmalar bence.
Keşfetmeliler. O kadar büyük bir şeyi kaçırıyorlar ki..
Bu dünya, bu çevre çok başka. Valla bak.

O değil de son zamanlarda acaba okuldan blog yazan var mı diye düşünüyorum. Arada sırada Angelica yazıyorum çünkü bazı yerlere. Tırsıyorum sonra.

Hani benimle aynı okulda olup da farkedenler varsa, gelsin yani.
Negzel olur lan.

Bir de bir şey diyim mi ?

101 izleyicim var lan.

HERKESE BENDEN MARGARİİİİİİİİİİİN!

Bu sefer daha kocamançokçokçokçokçokkocaman CİMCİRDİM. muaaaaaaah. :*

6 cimcime:

eb dedi ki...

Tebrik ederimmmm inşallah dört basamaklı sayıları görürsün kısa zamanda (:

Angelica dedi ki...

İnşallah :)) Çok teşekkür ederim ki ehehu :))

Finduilas dedi ki...

tebrikler efenim, nice 100'lere işallah!

Cupy dedi ki...

bir zamanlar benimde 101di -.-

Angelica dedi ki...

@Finduilas çok tişkür ederiiiiim :DD @Cupy senin durum ayrı :D:D

Cupy dedi ki...

:D