29 Kasım 2009 Pazar

Bayram falan

Bayram dolayısıyla kapalıydık.
İşbaşı yapıyoruz şimdi.

Yani şu bayramda topladığım paralar ve çektiğimiz video dışında hiçbir eğlence yoktu. Kuzenle koptuk, tepindik her zamanki gibi. 5 yaşından beri vitrinlerde mankenlik mi yapmadık artık yapmadığımız yaramazlık kalmadı. Şimdi yastık savaşıyla idare ediyoruz. Olsun :P
Ayrıca bayramda o kadar sıkıldım ki, bulmaca niyetine geometri sorusu çözdüm. Düşünün artık :P

Ondan sonracığma, bu eşşek kadar halime rağmen iyi para topladım ha.
Dayım-Halam-Dedem. Bu 3ü olmasa halim duman :P
170 lira falan şey ettim işte.

Anneannemler interneti kapattığı için, telefonla bağlandık internete.
Maillerime bakıcam diye artistlene artistlene girdim nete. Şöööyle bi baktım ne kadar post giren var diye. Çıktım sonra. keh keh.

İzmir e döner dönmez arkadaşlarım tarafından sinir edildim tabi.
Orası ayrı konu.

Böyle işte.

Hepinizin bayramı kutlu mutlu umutlu bol kazançlı olsun anacım!

Geç oldu ama olsun :D

Cimcirdim!

0 cimcime: