24 Kasım 2009 Salı

Okul.

Okuldan nefret etmeye başladım.

Evet, ben. Ne var yani. Seviyordum diye hep seveceğim anlamına gelmez ya :P
Neyse işte, bir kız var. S* olsun adı.

Tenhada kıstırıp boğma gibi planlarım var.
Çok pis planlarım var hem de. İşkence yapıcam falan.

Onun dışında liseli olmak güzel be.
Yani bi havası falan var fjnhgj
Ama 10 olayım ve 10da kalayım istiyorum. Hadi 11 olsun sorun değl :P
12 iyi değilmiş gibi geliyor :P

Sonra sınıf gruplaşıyor işte.
Biz 3 silahşörler şeklinde geziyorduk. Arada aramıza katılan bir kız vardı.
Safinaz la o kız yani İ* takılmaya başladılar.
Safinaz her ne olduysa bütün gün konuşmadı bizimle.

Garip.

Yarın da STS var. Sınıf düşüp, çıkıcaz. Ay okulda olur mu böyle şey ya. Ne güzel sınıfımız var.
Ama neyse, O* ve S*den kurtulmuş olurum.
Mis gibi de olur. Dye düşsünler djgnhd

Ay ben başka şeyler yazıcaktım bugün. Kafam karmakaşırık. Birazdan gidip ders çalışıcam zaten. Ondan oldu heralde böyle.

SEDA SAYAN ÖPÇÜĞÜYLE ÖPTÜM ANACIM. ghkbdhh
cimcik!

4 cimcime:

Asi genç dedi ki...

kokulu kokulu öp =Pp

Adsız dedi ki...

12 iyi değilmiş gibi geliyor :P

12 hakkaten kötü .11i değişmem .En güzel yıl 11di .

Adsız dedi ki...

beni de öpp:D

okulda başarılı,harika günler geçirmen dileğiyle canım ben de öptümm kokulu kokulu:D

İyi bayramlar diliyorum sevdiklerinle birlikte.

Angelica dedi ki...

@Leucothea karar veremedim ama lise 1 ve lise 4 kötü ondan eminim. 10 ve 11 in kıymeti bilinmeli. Evet.

@Kamikaze seni öperim nolcek :D muaaah sana da şekerim. :*