30 Kasım 2009 Pazartesi

elbise-sts-tatil

Uzun zamandır bir elbise istiyordum.
Gözüm kalmıştı resmen mavi karelerinde.

Bugün aldım. Çok büyük uğraşlar sonucu başardım bunu!
Ne zamandır alışveriş de yapmıyormuşum.

Çok mutlu oldum. İyi geldi.

Hele yarın okul olduğu gerçeğiyle yüzleşince,
elbiselerime bakıp gülümseyebiliyorum. evet.

o değil de, sts sonucu belli olucak yarın.
aslında heycanlı değilim. sadece içimdeki meraklı melahat rahat durmuyor.
ne gelirse başıma merakımdan zaten :D

tabi 3 ayda evim, okulum, çevrem, arkadaşlarım değişince sınıf değişse de umrumda olmuyor.
olsun ben mutluyum bu aralar.
çok mutluyum hem de.

arkadaşlardan yana yüzüm gülmese de mutluyum ben.
oley. tey tey gjfnhg

neyse işte blogum.
bir tatil daha bitti be.
öf.

haftasonunu bekle şimdi.

haydibağaaalım.

1 cimcime:

Naz dedi ki...

O değilde benim annem de kuzenime her güne bir masal kitabı alması,sana da alıcam diye kandırkandır kandırması.