2 Aralık 2009 Çarşamba

Çarşamba

Çarşamba günleriyle ilgili çok ilginç düşüncelerim var.
Daha önce söylemiş olmalıyım. Ben böyle günlere renkler veririm. Sonra bazı insanları renklendiririm. Bazı sayılar falan.

Hayatım bu yüzden garip galiba lan. Neyse işte. Örnek vermiştim hatta. Turuncu ne bulursam anneme alıyorum. Annem turuncu benim için. Küçükken tişörtü turuncu diye annem sandığım teyzenin elini tutmuşluğum vardır. Sonra farkettim tabii. Neyse yani.

İşte. Cumalar genelde siyah oluyor gözümde. Belki haftanın yorgunluğundandır. Bilmiyorum. Salılar da sarı. ama sarı olmalarına rağmen, çok sıkıcılar. salı gününün sarısı hardal rengi gibi çünkü. siyah var biraz içinde.

Babam kırmızıdır. Ablam sarı mesela. Çarşamba günleri de kırmızı. Perşembe hakkında henüz kesin fikirlerim yok. Mavi gibi ama açık mavi. Gri de olabilir. Emin değilim.

Böyle işte. Ay bundan bahsetmeyecektim ben. Noldu birdenbire.
Neyse işte.

Bizim kırmızı çarşambamız, bana göre uğurlu.
Başıma gelen en iyi olaylar çarşamba oluyor.
Yani her çarşamba güzel şeyler oluyor. Diğer günler de oluyor da bu ayrı.

Bu seneye kadar, sadece iyi şeyler oluyordu çarşamba günleri.
Ama bu sene, denge var sanki böyle. Ya da karşılık mı diyim ne diyim bilmiyorum.
Mesela, geçen haftalarda çarşamba günü hem kimya hem coğrafya sınavı olmuştum. Hani coğrafya sınavında benimle ilgilenmişti 12ler falan. Ayrıca sınavdan 85 almıştım ben.

Ama aynı gün, birkaç ders önce kimya sınavından 45 aldım. Ki, 10 falan bekliyordum. Acayip kötü geçmişti. Hoş, 45 de kötü ama 2 diye kendimi avutuyorum.

Mesela bugün de, Elma tiyatro klubünden çıkmış. Ben onun için kalıyordum çünkü bu sene tiyatro klubu çok dandik. Ama son dersten çıktıktan sonra, Lee'yi gördüm kapıda! Lee ya. Geçen sene sevdiğim çocuk işte.

Şimdi siz söyleyin. Ben çarşambanın uğuruna inanmayayım da napayım! :D
Çok muhteşem.
Biblo gibi.
Bildiğin mavi renk.
Oturursan, akşama kadar seyredersin. Öyle bir şey.
Sigara içişini yerim. Falan.

Öyle şeyler işte.
Çarşambalar güzeldir. Ve kırmızıdır.

ÇARŞAMBALARI SEVİN.

hadi bağalım.

0 cimcime: