1 Kasım 2009 Pazar

İntihar sebebi. Şşşş.

  • Birisini yolcu etmek çok zor bir şey.
  • Taşınmak üzere olduğumuz için evin dağınık ve pis olması, taşınacağımız hafta her gün 2şer 2şer sınavlarımın olması, intihar için gayet yeterli bir sebep.
  • Alt tarafı silgi çöplerini temizleyeyim dedim. Bilseydim eldiven, kova, su girişirdim.
  • Ders çalışmam gerek ama o kadar dağınık ki odam burda pineklemekten başka bir şey yapasım yok.
  • 140 sayfalık kitaplar 1 bilemedin 1.30 saatte bitiyorlar. O da kafan dağınıkken yani.
  • Sonra işte sıkıldım ben. Uzun zamandır böyle yazmıyordum. Yazayım dedim. İyi mi ettim ki ?
  • Bu arada 100'e az kaldı he. ehe. ihi. sevindirik oluyorum böyle işte.
  • Amacım ne bilmiyorum.
  • Bu blog hala 40larda geziyor olsaydı çoktan kapatmıştım. Ama kıyamıyorum işte. Bana ait olan şeylere kıyamıyorum. Popmundoyu bırakmama rağmen karakterimi hala öldüremiyorum mesela. Onun gibi bir şey o. Nefret ediyorum bundan. Millet bırakıp bırakıp gidebiliyor. Ben hep eskiyi geliştiriyorum.
  • Bazen gelişmiyor tabi. Çaktırma sen.
  • Çikolataa kııııız ömrün yeterseeeeeee öhöm. Ne diyorum ben.
  • Size blogumun ismini çikolata kız'a küfreden bir şarkıdan aldığımı söylemiş olmalıyım. Raga Oktay'ın şarkısını kimse söylememişti ben bunu alırken. Bilseydim almazdım jghng.
  • Böyle yazınca bir sürü konudan bahsedesim geliyor. Ordan oraya ordan oraya. Tarzım bu :P
  • Az önce arkadaşım aradı. Maldivlerde, Brad Pittle hamburger yiyormuş. "Dikkat et, dudağının kenarında mayonez kalmasın. Brad sevmez öyle şeyleri" dedim. Bana "Sen nerde kaldın ? Harry Potter da burda. Seni bekliyor. Yeni büyülerini ve büyü kitabı koleksiyonunu göstermek için sabırsızlanıyor" dedi.
  • Geçenlerde bir kız ben Elmayı keserken gelip "kimi kesiyorsunuz bakayıııım" dedi. Kız çok dedikoducuydu. Bilmesin diye " bizim o taraklarda bezimiz yok taaaaaam mıaaa okul burasııı okumaya geliyororz biiiiiiiiiiiiiiiz" dedim. Kız kaldı. Ehe ihi dedi gitti.
  • Bunları bildiğiniz için çok şanslısınız. Herkese anlatmam :PP
  • İstanbulda yaşarken biz bir adam vardı. Kapıcıydı işte. Çarpım tablosunu yeni öğreniyordum ve 6x6=36nın yanlış olduğunu söylediğinde adamı öldüresim geliyordu. Bir de oğlu vardı. O da beterdi. Tanrım. 9 yaşındayken beni şiddete teşvik eden insanlar bunlar dgjhndgjhd.
  • Bir de şu hayatta en zor öğrendiğim şeyler çarpım tablosu ve ardışık sayılardı. Gerisini hemen öğrendim, evet. knhgfh. Çarpım tablosunu babam çalıştırırdı. Bilemediğim zaman o kadar kızardı ki elime kopya yazmaya başlamıştım. 8 yaşındayken beni kopyaya teşvik eden insanlar bunlar gknhgdjhb.
  • Bunlara ayrıca konu yazabilirdim.
  • Öf gene çok uzun oldu. Cimcirip gitmeliyim.
  • Cimcirdim.
  • Taaaam ya. gidiyorum. gittim.
Hala burdayım.

NE DEDİĞİNİ DUYDUM!

6 cimcime:

Leah dedi ki...

Havalar bozuk her yer çamur bok gibi yağmur yağıyo. Taşıncağımız ev pis. Ev daha boyanamadı, parkeler daha yapılamadı. 3 güne taşınmamız lazım. Nakliye şirketi en az 600 lira para istiyo. Cuma günü ebesinin şeyi gibi godaman bi sınavım var. Zerre bi şey bilmiyorum. Daha eşyaları toplayamadım. Ahhh ahhh ben intihar etmeyeyim de kimler etsin!

Angelica dedi ki...

Al benden de o kadar Leah. Çok feci durumdayız valla. Şu günleri bi atlatabilsek rahatlayacağız. Çok sıkıldım artık. :/

Finduilas dedi ki...

annem çarpım tablosunu okuyup sesini kasete kaydederdi ben de onu dinleyip ezberlerdim. (cümle çohacayip oldu ama işte anladın bence sen.) bu da böyle bi anımdır, hey gidin. djsadçf.

Angelica dedi ki...

Anladım ben anladım. Benimki öyle deeel valla. geçiyodu karşıma say diye. eee kem köm diyince bağırıyodu. sonra ezberledim de kurtuldum allahtan ahaha :D:D

Ghanima dedi ki...

işin zor herşey üstüste gelir böyle zamanlarda..geldikçe de bu liste uzar gider:)bahara kadar böyle devam

Angelica dedi ki...

Öyle gerçekten.. Geçecek ama sonunda.. Onu biliyorum ya :))