15 Kasım 2009 Pazar

Peki ya,

"Demokratik Sol Parti" yi

"Dermodinamik Sel Paketi" diye okumama ne demeli ?

Ben de normal değilim sanırım.
Peeeh.

9 cimcime:

mabutuner dedi ki...

Demokratik Sol Parti de normal değil zaten.

Angelica dedi ki...

Haklısın, evet.
Hangimiz normaliz allaasen ?

Unknown dedi ki...

normal nedir ki?zaten yok öle bişi.bizim normal dedigimiz şey kafamızda canlandırdıklarımız ve hayallerimiz:)

pedro dedi ki...

"Norm"ıl

Adsız dedi ki...

tuhaf :)

Adsız dedi ki...

tuhaf :) ama başarı

Angelica dedi ki...

Olsun. Sıfırdan başlayayım dedim çünkü ben. O yüzden yani. Sonra bi bakmışsın süperim falan. öyle :P

Unknown dedi ki...

nerenden element uyduruyosun yavru ya :D

Angelica dedi ki...

O sırada internetsizdim. Bunalıma girmiştim. Griptim. Doğal yani.dfjgodfjbg