18 Kasım 2009 Çarşamba

AY LAV ÇARŞAMBA. küçüktürüç.

Şimdi ben çarşamba günlerine laf attım dün.
"Lanetlenmişsin olum sen, uzun zamandır bi uğurunu görmedik, ne ayak?" dedim işte
Yerden yere vurdum çarşambayı. Tüm kirli çamaşırlarını döktüm ortaya. Sırf bugün Kimya ve Coğrafya sınavı var diye yaptım bunları.

PİŞMANIM.

Anlatayım hemen olayı; Ben coğrafyacıyı sevmiyordum işte. Gıcık ve kendini beğenmiş geliyordu. Kendini beğenmiş zaten ama iyi niyetliymiş yani. :D Neyse bugün kimya sınavından batırdıktan sonra bir heycan bir telaş gittim hocayı buldum. Çık 12TmB ye dediği gibi başımdan aşağıya kaynar sular döküldü fjghng.

Hala 8. sınıf psikolojisinde olabilirim. Ne var yani. Ben hala 8A yazıp silip 9B yazanlardanım. Olabilir böyle şeyler yani. Dalga geçme. Hayat garip. Peeh.

Neyse işte bekliyim bari koridorda hocayı dedim. Yemesinler beni 12ler dedim. -Yemesinler beni 12ler derken kendimi 7. sınıf falan sanıyorum :P-

Hoca geldi. Gülümsedi falan. Sonra sınıfa girdik işte. Anam nereye oturcağımı bilemedim. Her yerde eşya vardı. Netseem bilemedim. "Nereye oturayım ben?" diye sordum. Bir anda kızlar, erkekler herkes önüne oturtmaya çalıştı beni.

:D:D Hoca tehlikeyi anlayıp beni sınıfın en ucuna sürdü ama olsun. Herkes yanıma gelip, "yapamadığın soru olursa bi işaret çak geliriz" falan dedi. Ay bi mutlu oldum bi mutlu oldum sorma gitsin blogçum :Pp

Sonra çocuğun biri de geldi önüme oturdu. Elinde de coğrafya kitabı. Bi sorularıma bakıyo, bi konulara bakıyo falan. Bir soruda yardım ettiler. Ehe. ihi. :D

Sonra 5dkda bitti sınav tabi. Meğer aynı soruları sormuş hoca. Ben değiştirir sanıyodum ama değiştirmemiş :D Neyse, sırf o sınıftan çıkmıyım diye uzatabildiğim kadar uzatmaya çalıştım sınavı ama en son verdim.

Normalde kimsenin yanında kontrol ettirmem sınavımı. Ay bunlar süper insanlar. Edin gitsin dedim. En son notum 83te kaldı. Tüm sınıf bir olup o iki puanı eklettirdiler valla hbgdghn

Sonuç olaraaaaaaaaaah 85 almış bulunuyorum.

Bir de bi ara herkes "şşş çocuk sınav oluyor gürültü yapma" diyordu birbirine. Çocuğun biri şey dedi " çocuk dediğiniz de 9 sınıf ha" dedi. Öhm dedim. Çık 8. sınıf psikisolojisnden artık noliy sana Angelica dedim. Hooop dedim. Çıktım.

Ama aynı çocuğun sonra "zaten zor bi dönemde" demiş olma ihtimali var. Birisi dedi yani böyle bir şey eminim fgjnhd. Ergen olduğum yüzüme vuruldu böyle. Şrrraaank diye. Öyle işte.

Ha, bu arada siz benim günlüğümü okuyosunuz lan.
Olaya bak. Yeni farkettim fghbgfd.
Ay çok rezillik. İçimden geçen her şeyi biliyorsunuz artık.

Ay büyük rezillik.
Eyvahlaar olsun.

Neyse utanarak cimcirip kaçıcam artık.

AY BÜYÜK REZİLLİK!

2 cimcime:

Zombi dedi ki...

wuuww 85 heee tebrkler anacım :D

Angelica dedi ki...

Teşekkür ederim efenim =)