19 Kasım 2009 Perşembe

Nefret Edilesiceler

Şu hayatta nefret ettiğim bir sürü insan tipi olmasına karşın 3 insan tipinden ölesiye nefret ediyorum. Onlar doğada en çok bulunan modeller çünkü. Böyle her adımda karşındalar. Sürekli seni takip ediyorlarmış gibi. Bak dur sayayım bi;

1) Saf İnsan Tipi: Bak anacım, bunların dünyadan haberi yok. Hani geçen yazıda anlattım ya Safinaz diye birini. O bu kategoride işte. Böyle düşünceli, iyi niyetli ama saf. Hiç çekilmiyor. Yaşanmıyor bunlarla. Bir şey söyliyim diyorsun, espri falna yapıyorsun. İşin yoksa açıkla şimdi anlamlarını, ne demeye çalıştığını falan. En son lanet olsun diyip gidiyosun.



2)Bencil İnsan Tipi: Bak bunlar var ya bunlar. Bir sinsi, bir adi, bir şerefsiz. Sorma gitsin! Geçen gün notumu söyledim birisine. Ama öyle sıradan birisi değil. Yakın görüyordum onu. Kardeşim diyorduk birbirimize falan. Böyle iki sırıttı. Sonra hemen konuyu kendisine çevirdi. Hırs yaptı falan. O gün bugündür böyle rakip olduk biz.

Bencilliğini de kanıtlayayım; Biz okulun yakınlarına taşındık ama dolmuşla 5dk yürüyerek yarım saatlik yol. Gel seninle evine kadar yürüyelim dedi bu şimdi. Ben de dolmuşa binicektim kırılmasın diye yürüdüm. Yolun yarısında beni gevezenin biriyle yalnız bıraktı. Bindi dolmuşa gitti. Al çak suratına iki tane.

Az önce de, yolda eskiden sevdiğim çocuğu gördüğümü anlattım. İnanamıyorum dedim. Mutluluğumu paylaşıyorum falan. Dur diyalogu yazayım;

Ben: X le Y yi gördüm inanabiliyor musun ? Okuldan atılmıştı ya. Özledim keratayı bikbikbik..
O: Yuuuh :D:d:D:d gördün müü vay be
B: Acayip mutluyum ya :D:D
O: of yaa moralim çok bozuuuuk :(:(:(
B: Aa noldu
O: Bilmiyorum ki :(

Sen olsan naparsın söyle bakalım. Öyle yani. Sinsi. Pis.

3) Kendini Zeki, Mükemmel Sanan Salak İnsan Tipi: Bunlar her sınıfta bulunur mutlaka. Ama sinsinin daniskası bunlar. Arkandan çok pis kuyunu kazarlar. Şeydir mesela, böyle bir şey anlatırsın heycanla sen. Herkes dinler, eğlenir falan. Bu Salak insan tipleri de şöyle tepkiler verir;

"Ayyy Özgeeeeee" falan. Bir de bakışları var bunların. Klasik. "Bu muydu yani. Salak şey." gibi bakarlar. Bunlar Bencil İnsan Tiplerinden ortaya çıkmadır. Onların huylarını al bi de bunu ekle oldu bitti. Genelde popüler olmaya çalışırlar bunlar. Bu davranışları bunlardır. Bir de bunlar böyle davranıyo diye böyle davrananlar var. Hiç açmayayım o konuları.


Ay böyle işte blogçum. Hayat dediğin şey, bir sürü insan, kapatıldıkları bir kafes, zorunluluklar, tabulardan ibaret. Başka hiçbir özelliği yok. Anlık mutluluklar yaşıyor herkes. Mutluluğun sırrı falan da yok. Bugün fakirken yarın trilyoner olursun. Dün milyardarken bugün sokaklarda sürünürsün. Önüne sunulanı yaşamak zorundasın zaten.

Ama hep senin işine yarayacak şeyler zor olur. Mesela fakir olmak kolay, trilyoner olmak zor. Gelmek kolay, gitmek zor. Almak kolay, bırakmak zor. Falan filan.

En kötüsü de ne biliyo musun ? Bir sürü insan ve hepsiyle anlaşmak zorundasın. Çünkü herkes çıkarcı. Anında dışlarlar seni. Toplumdan atarlar. Toplum olmadan yaşayamazsın. Çıkarcı olmak zorundasın.

İşte, nefret ettiğin insanların bile yüzüne bakmak zorundasın. Batsın bu dünya fgjhbdn


Haydi cimcimelerim.
CİMCİRDİM :*



Dipçik not: Ben her insanın iyi noktalarını düşünen bi insanım. İyimserim zaten. Sadece kendi sorunlarımda paranoyak olurum. Ama şöyle bir durum var, bu insanlar her koşulda böyle. Hep bu yönleri ağır basıyor. Sevilecek ne varsa götürüyor. Çoktan seçmeli bir hayatta şöyle ifade edebilirim yani; yanlışları doğrularını götürüyor. Yoksa ne olursan ol yine gel :D

7 cimcime:

absalom dedi ki...

yanlışlar doruları götürüyosa iyimiş :))

yoksa direk kalıcaktım bu dersten.
iyi ki koydun o,
dipcik notu :)))

Unknown dedi ki...

o 3. iyimiş en kıl oldugum tipler.

Finduilas dedi ki...

hepsinin köküne kibrit suyu.

Angelica dedi ki...

@Absalom dipçik notlar böyle yazılarımın vazgeçilmezidir efenim :D Koymazsam olmaz, rahat edemem yani. :P Derslerine de iyi çalışmalısın. Dipçik notlarla geçilmez böyle sınavlar :P Tişkür ederim ayıca efenim =)

@Cupy herkes çekiyor bunlardan. Herkes bıktı. Bu bi halk sorunu. :D

@Finduilas aslında Taksim'e asıcaksın bunları. İbret olsun. Bak bakalım nasıl uslanıyor millet. :P İnsanı psikopat ediyorlar işte. Kader utansın :D

evhayvanı dedi ki...

en fecisi 1. tip. diğerleriyle bişeyler yaşadıktan sonra "amaaaan değmez bu totoşa" diyebiliyosun ama 1.de olmuyo bu. iyi niyetli birisine atar yapınca üzülüyo insan, vicdan falan devreye giriyo.

Angelica dedi ki...

ay çook fena çook. netsem bu üçüne bilemiyorum dostlar. her yerdeler. üstelik 2. hem 3. hem de 1. tip olan birini tanıyorum. Naber ?

evhayvanı dedi ki...

feciymiş :| pes ettim.