18 Aralık 2009 Cuma

Bu hafta da geçti. Oh be.

1 haftadır bilgisayarı açmıyorum. Zorla falan da değil. Her gün sınavım vardı ve sonunda kendime kızmak istemedim. Çalışabilirdim, yapabilirdim diye.

Başardım ama! Yani matematikten 90 almam bunun kanıtı bence :P
Çok vakit alıyor bu net be. Bi bakıyorum akşam olmuş. İyi yaptım o yüzden.

Ama bi süre nete girmeyip, sonra girince biriken tweetler, postlar falan var ya.
Çok fena onlar. Hepsini okumak istiyorum ama zor oluyor :D

Neyse döndüm ya artık. TÜM HAFTASONU BENİM!
Hiçbir güç kaldıramaz beni yerimden. Ye, sıç, nete gir, ye, sıç, nete gir, uyu felsefesiyle yaşamak istiyorum. :D

**

Anketim sonuçlanmış ben buralarda yokken genşler.
31 kişi oylamış anketceğzimi :D

Bunun 15'i, "temanı değiştirsen süper olacak" demiş.
11'i "yürü be koçum kim tutar seni" demiş :P

Bu iki grubu yerim ben. Cimciririm, mncırırım falan :D

Günlük gibi yazma diyen olmamış hiç.

Heeee gelelim keratalara.
Niye kapatayım blogu? Sıkılana kadar çikolata kız olarahtaan burdayım ben anacım :P Hiiiç merak etmeyin :D O 5 kişiye burdan el sallıyorum :D

Tema değiştir diyenler de çoğunlukta. O benim de kafamı kurcalıyor. Oynaşıcam biraz zaten. Hadi cimcirdim!

0 cimcime: