12 Aralık 2009 Cumartesi

Grup olalım grup :D

*Ne vardı sanki şarkı söyleyebilsem. Piyano çalmaya devam edebilseydim, oyunculukta desteklenseydim.

*Hayır yani, olan yeteneklerim bile desteklenmiyor be. Ne ayak? :P


*Bu rehaveti aşmalıyım. Yazmalıyım. Eğitim sistemine yenik düşmeyeceğim uleeeeeeyn :P


*Kumandayı hep yanımda taşırım. Tuvalete bile götürürüm. Çantama atmışlığım vardır.


*Ben küçükken vakit kayboluyor diye tahta sehpayı tuvalete atar ders çalışırdım. Ikınırken daha güzel ödev yapılıyor. Valla :P

*Uyumak da vakit kaybı be. Hiç sevmem. Ama gerekyor işte. Rüyamda ödev yapabilseydim her şey çok farklı olurdu.

*"herkesteen her şeyden nefret ediyoruuuum. kimse beni anlamıyoooo, aileem çok gerikafalıııı. allahım ben niye yaşıyoruum yarepppiiim al canımı nolooor intihar edicem artıaaaak"

*bunu demeseydim ergenler beni dışlıcaklardı. dedim. bi sene rahatım.

*hayat negzel lan. kuşlar böcekler falan. kjnkhh

*Bugün yağmurda ıslandım. ıslanmak zorunda kaldım desem daha iyi olur. sonra eve gelip saçımı düzleştirdim. sonra yine ıslandım. en son pes edip saçımın haline aldırış etmeden yaşayıp gitim.

*ama hoşlanmadım pek. şemsiye insanıyım ben işte. ne var yani. saçı geçelim, ıslak ıslak hiç hoş olmuyor hayat bence.

*eğer bir doğum günü partisindeyseniz, kurallar yoksa ve pastaya istediğiniz gibi dalıyorsanız,

*birgünlüğüne de olsa, ben doğumgününe gidiyorum diyip, izin istemeden evden çıkıyorsanız,

*sonra istediğiniz saatte - abartmamak koşuluyla be, o kadar da değil fhbgf- eve geliyorsanız,

*üstüne üstlük kimse size bir şey demiyorsa, hayat güzel. bugün bağımsızdım. yarın da olacağım anlamına gelmez.

*üstelik, kaybolmak acayip eğlenceli. nasıl olsa evinin yolunu bulursun en sonunda.

*Rehberlikçiler, ergenlikten, çocukluktan, duygulardan en az anlayan insanlar olmalılar. öyle ki, small'u bile büyük gelen bir kıza, medium veya large vermeye çalışan satıcıya, " onlar ergen. sen küçüğünü sorcaksın, o büyüğünü isteyecek" diyen bir rehberlikçiye, rehberlikçi denmez. salaaaaaaah. denir. -vurgulu söyleyin. kıhkh-

*kendime geldim ayoooooool.

*çooook uzun zamandır şiir, öykü yazmıyorum. kitap okumuyorum. müzik azaldı. kendime çeki düzen vermem gerekti. verdim gitti. kbhjb

*ay vanaaa hooold yoooor heeeeeeeeeeeeeeeeend.

*ileride evleneceğim adamı çok merak ediyorum. hadi onu değil de, büyük aşkımı diyelim. daha az zaman kalmış olsun. fknghg

*ben liseye geçince evrim geçiricem sanardım. ergenliğimin başında tam bir ergenken.

*sevgililerimden ayrılıp, aradan zaman geçtikten sonra, zaten ergenliğimin kötü zamanına denk gelmişti. o yüzden ayrıldım demekten vazgeçmeliyim. ama öyle lan! :P

*Finduilas, teşvik için, sana gelsin anaaam :D ahah buyrun :D

*Şuruup gibiyim şuruuuup turp gibiyim tuuurp turrrrp. Ben ateş sen barut,

*ÖPTÜM SENİ ŞAPŞUUUUP. ŞAPŞUUUP. HA ŞAAAAP, HA ŞUUUP. FHBGDHF :p

2 cimcime:

Finduilas dedi ki...

sjdsfgjd ahaha allahım ya.

ne demek yani ne demek istiyosun kızııım seen,

bi mesaj mı veriyosun yani sen bu şarkıyla hıı? dsjdhsjf

heh işte böyle ne güzel olmuş hep böyle, hep ileri, TÜRK ÖĞÜN ÇALIŞ GÜVEN!, iizzmiriin daağlaaarında çiçeekler açaaar, oh rahatladım. deşarj.

Angelica dedi ki...

ahahaha valla ben bilmem ne anladıysan falan dhfbgdfhbgdfb

maaarş ileriiiğğğ marşşş ileriiiğğğ fghbdhbgdfhbg ay akşam akşam eğlendim valla.

yalnız gaza gelesim varmış bit tivitle blog yazdım :PP dhbgdbf

Ben Angelica. İzmirden bildirdim.
ŞURUP GİBİYİM ŞURUP.

Grup olalım Finduilas hanıım gruuup fkhgbdhgb