19 Aralık 2009 Cumartesi

Oldu.

Tam pes etmişken böyle bir şey yaptım bloga. Zaten artık bi yerde karar kılmasaydım, Uçandepik'in depiğini kesin tatardım :D:D Bezdirdim :D
Ay ama oldu oldu. Oldu bence yani.
Çok beğendim ben.

Ooooldu o zamaaaan.

4 cimcime:

bi dost dedi ki...

şirin :)

Angelica dedi ki...

tişkür ederiiiiiiim. ay mutlu oldum :D Beğenen çıktı sonunda :D Çok içime sindi benim :D

eserce dedi ki...

normalde her şeyde eleştircek bir şey bulurum ama bu sefer yapmıycam , hoş olmuş diyim ben :)

Angelica dedi ki...

teşekkür ettim o zaman ben :)) Ay beğenin ya. Bir ara kapatmayı bile düşündüm olmadı diye :P