20 Aralık 2009 Pazar

Mim.

"Ömrünüzün bitmesine 3 ay kalsaydı bu süreyi nasıl değerlendirirdiniz? Neler yapardınız?"

Bu soruyu bana sordular.
Düşündüm.
Bilemedim ama.

Sürekli gezip tozacağım kesin. Ona ne şüphe.
Mitinglere katılırdım falan.
Deliliğin ve asiliğin sınırlarını zorlardım :P
Lee'ye onu sevdiğimi söylerdim.
Sevmediklerime onları sevmediğimi.
İçimde ne varsa dökerdim. Kimisinden özür dilerdim.
Sokakta yatardım.

Böyle şeyler yapardım heralde. Ne biliyim.
He bide sizi merak ettim ben :D

3 aylık ömrünüz kalsaydı, neler yapardınız?

Finduilas, LOL'umsu, Flying Lady, Uçandepik ve Aslıyokfotokopisivar eğer yazmak isterseniz, MİMLENDİNİZ!

2 cimcime:

Finduilas dedi ki...

yahu kaç haftadır düşünüyorum düşünüyorum bilemedim ne yaparım 3 aylık ömrüm kalsa. ne acayip bi insanmışım...

Angelica dedi ki...

ben de bilememiştim ilk. insan planlar yapıyo hayaller kuruyo da böyle 3 aylık ömrü kalınca boşboş oturuyo sanırım. aklına bir şey gelmiyor pek :P