21 Aralık 2009 Pazartesi

2009.

Aslında 2009u kötüleyen bir yazı yazıyordum ben tam.
Sonra düşündüm. Haksızlık.

Ben 2009da ilk kez mezun oldum.
Ben 2009 kışında hayatımın en eğlenceli okul dönemini geçirdim.
Ben 2009da aşık oldum.
Ben 2009da bir sürü insan tanıdım.
Ben 2009da yeni başlangıçlar yaptım. Tüm hayatım değişti. (Ev, okul vb.)
Ben 2009 yazının çook büyük bir kısmını kötü geçirsem de, 1 haftaya süper şeyler sığdırdım. Ve ileride torunlarıma anlatabileceğim anılar biriktirdim.
Ben 2009da değer vermeyi öğrendim. Doğru kişilere.
Ben 2009da en güzel yaşlardan biri olan 14ümdeydim.
Ben 2009da kararler verdim. Hayaller biriktirdim.
Ben 2009da güçlendim.
Ben blog yazmaya 2009da başladım.
Neredeyse kendimi buldum. Kendimi daha iyi tanıdım.
Popmundoyu 2009da bıraktım.
Ben 2009da biraz daha büyüdüm. Anladım. Biliyorum.

Ben 2009da çok zor şeyler yaşadım.
Hiç ummadığım insanlar tarafından iftiraya kurban gittim.
Hayatımın travmaları 2004,2005 ve 2009 yıllarında.
Ben 2009da çok büyük hatalar yaptım.
Ben 2009da hayatımın en kötü yazını geçirdim.
Keşke hiç tanışmasaydım dediğim insanlarla tanıştım.
İnsanlar hakkında çok kötü şeyler öğrendim.

Ben, 2009u çok dolu geçirdim.
Her şeye rağmen, teşekkür ederim.
Tüm kötü günlere rağmen. En azından artık gerideler.
Ve, artıları daha fazlaymış. Onu gördüm.

Şimdi içim rahat.

6 cimcime:

pedro dedi ki...

Süpersin :) Her zaman artılar fazladır :D

bi dost dedi ki...

değer verdin.. doğru kişilere.. biri ben miyim? :$

bir de, kime aşık oldun sen bakıyım!! :@

Secrets dedi ki...

bak çok merak ettim şimdi

Angelica dedi ki...

@bi dost onlar arasındasın tabi kaymağım :D ehue :D

@Sevgili efsune, neyi merak ettin? Ona göre cevap vermeliyim. Annem yabancılarla konuşma dedi de.

Sevgiler, saygılar.

Secrets dedi ki...

en çok yaşadığın travmaları uğradığın iftiraları öğrendiğin kötü şeyleri ve 1 haftaya sığdırdığın maceraları :)
annene de selam söyle ben yabancı sayılmam aynı gezegende yaşıyoruz ne de olsa :)

Angelica dedi ki...

annemden izin çıktı :D travmam yazın :D öğrendiğim kötü şeyler yazın :D maceralar yazın kuzenceğzimle :D